Gå til innhold

Need For Speed: The Run

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke vært noe fan av NFS serien helt siden Underground og har hatet serien etter det. Men jeg må si at jeg fikk et rimelig sjokk når jeg så dette iforhold til de andre spillene de har lagd etter Underground. Jeg har faktisk bittelitt tro på dette. Historien ser ut til å være bra, kjøringen vet vi ikke før vi ser gameplay, at de tar en steg i riktig retning (frihet for spilleren til å kunne gå ut av bilen noen ganger), osv gjør spillet litt mer annerledes. Satser på og håper på at dette blir et bra spill. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært noe fan av NFS serien helt siden Underground og har hatet serien etter det. Men jeg må si at jeg fikk et rimelig sjokk når jeg så dette iforhold til de andre spillene de har lagd etter Underground. Jeg har faktisk bittelitt tro på dette. Historien ser ut til å være bra, kjøringen vet vi ikke før vi ser gameplay, at de tar en steg i riktig retning (frihet for spilleren til å kunne gå ut av bilen noen ganger), osv gjør spillet litt mer annerledes. Satser på og håper på at dette blir et bra spill. :whistle:

Jeg har hatt bittelitt tro på vært eneste spill som har kommet ut fra NFS serien, utifra gode trailere og informasjon. Det eneste som har levert er Shift serien, alt annet har desverre vært søppel.

Men nå er det bedre å være negativt innstilt å bli positivt overraska enn omvendt, så la oss bare håpe det blir sånn ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...