bIsk0p Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Noen andre enn jeg som likte traileren til det nye NFS-spillet? http://www.youtube.com/watch?v=4HvT5SJzS3w&feature=player_embedded#at=312 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 njaaaaa, har nok egentlig desverre på følelsen av dette blir et drittspill.. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det har ihvertfall potesnialet til å bli kult. Ser bra ut med masse action i tillegg til dne vanlige NFS kjøringen... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Det har absolutt potensiale spør du meg, men er litt spent på hvor fast-låst disse uten-om kjørings scenen blir.. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har ikke vært noe fan av NFS serien helt siden Underground og har hatet serien etter det. Men jeg må si at jeg fikk et rimelig sjokk når jeg så dette iforhold til de andre spillene de har lagd etter Underground. Jeg har faktisk bittelitt tro på dette. Historien ser ut til å være bra, kjøringen vet vi ikke før vi ser gameplay, at de tar en steg i riktig retning (frihet for spilleren til å kunne gå ut av bilen noen ganger), osv gjør spillet litt mer annerledes. Satser på og håper på at dette blir et bra spill. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Så spennende ut, gitt! Minnet om Underground Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Fikk inntrykket av at kjøre opplevelsen blir ganske lik arcade spillene de har laget (håper de IKKE tar den fra undercover, for det var HELT j**lig!!) Tror dette kan være et perfekt spill å børste støv av Xboxen med! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har ikke vært noe fan av NFS serien helt siden Underground og har hatet serien etter det. Men jeg må si at jeg fikk et rimelig sjokk når jeg så dette iforhold til de andre spillene de har lagd etter Underground. Jeg har faktisk bittelitt tro på dette. Historien ser ut til å være bra, kjøringen vet vi ikke før vi ser gameplay, at de tar en steg i riktig retning (frihet for spilleren til å kunne gå ut av bilen noen ganger), osv gjør spillet litt mer annerledes. Satser på og håper på at dette blir et bra spill. Jeg har hatt bittelitt tro på vært eneste spill som har kommet ut fra NFS serien, utifra gode trailere og informasjon. Det eneste som har levert er Shift serien, alt annet har desverre vært søppel. Men nå er det bedre å være negativt innstilt å bli positivt overraska enn omvendt, så la oss bare håpe det blir sånn Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Racing på Frostbite 2? Yesh pleashe. Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Demoen er ute nå. Lastet ned og spilte det på Ps3 i går. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Helt ærlig så det helt ræva ut med tanke på kjøringen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Demoen er ute nå. Lastet ned og spilte det på Ps3 i går. Annnnd?! Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Lasta ned demoen til ps3 i dag. Får ikke til å bruke rattet mitt. Drittspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå