konduktans Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg vil oppdatere telefonen min fra 1.0 til 1.2, men Kies 1.0 og 2.0 sier at jeg allerede har nyeste FW. Noen andre som har vet hvordan man løser dette? Prøvde Google, men fant ikke noe brukbart. Lenke til kommentar
TeJe78 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har samme problem. Har ringt både Samsung kundeservice og pratet med dem i butikken og begge kunne si at jeg har den siste versjon. Feil! Jeg har hatt en senere versjon FØR mobilen ble sendt inn til service. Virker som om Samsung Wave har blitt en one hit wonder og at det ikke eksiderer noe mer til den nå... Vel nå har jeg hatt mobilen i ett år nå så kanskje på tide med en ny mobil. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Hmmmmm. Rare greier. Den er såpass bra, og ny for meg, at det ikke er aktuelt å bytte den ut. Sendte mail til Samsung: Hei, Jeg prøver å oppdatere min wave til Bada 1.2, men Kies 1.0 og 2.0 sier at jeg allerede har nyeste FW(selv om jeg har 1.0) Min programvare er bada 1.0 1012030812_LIS_S8500CVJL_TEN Hvilke steg må jeg ta for å oppgradere til 1.2? Har laget et emne på diskusjon.no, og en annen bruker har rapportert samme problem. http://www.diskusjon...owtopic=1350439 For ordens skyld, har jeg ikke noe problem med å ha engelsk programvare(hvis norsk 1.2 ikke er tilgjengelig), men jeg må ha norsk tastatur. Mvh *navnet_mitt* Først av alt, legg merke til skrivefeilene i "standardteksten"(understreket). For det andre, svarer de ikke på spørsmålet i det hele tatt. Hva faen er det for et svar!?!? Vennligst vær oppmerksom på at denne E-mailen er sendt fra et eksternt svar system. Direkte svar på E-mailen vi derfor ikke nå Samsung Support sin innboks. Hvis du behøver å kontakte oss igjen, kan du klikke på "kontakt oss", eller du kan kopiere følgende link inn i din nettleser: http://www.samsung.c...ontactUsMain.do Hei NAVN Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic. Det skal finnes oppdatering til 1.2 for modeller som ikke er operatørslåste. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Kontakt oss gjerne igjen om du har flere spørsmål. Med vennlig hilsen Samsung support For telefonsupport, vennlig ring oss på 815 56 480 Åpningstider: Mandag–fredag 09:00–18:00 Besøk gjerne også vår hjemmeside www.samsung.no for mer informasjon om våre produkter. The information was useful to me Satisfied 5 4 3 2 1 Not Satisfied * Please do not reply back to this email message as this email address is used for outbound messages only. * If you are not satisfied with the answer we provided, please click here * if you have a question on another product, click here Endret 15. september 2012 av konduktans Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Fruen har samme problem. Kjøpte den på Expert for en måned siden, uten operatørlås. Lenke til kommentar
RadivS Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg har samme utfordring, og har fått samme ubrukelige svar fra Samsung Norge. Satt to timer med Kies i sommer og kom nesten i mål med oppdatering før det låste seg, og fikk melding om at noe var feil. Bada virker til å være et helt ok system, men da må Samsung klare å legge litt mer i support av sintt eget OS. Pr nå kommer jeg nok ikke til å kjøpe noen Samsung produkt til noen i vår familie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå