TST Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kvalifiseringen er over. Nå skal de beste kjempe om finaleplass! Les hele saken Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 "Reglene er de samme som i kvalifiseringsrundene." (GT5) Som er ut til å være ekstremt uklar og omdiskutert. Om en konkuranse som dette skal fungere, så bør i det minste henvendelser fra deltakerene (petition) besvares. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Reglene vedrørende egenkomponerte klasser i Crysis er ikke nevnt på regler. Vil det være lov å lage egne eller spiller vi alle fair med de samme classic klassene? Lenke til kommentar
ramboros Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Skulle gjerne ha sett at det ble flere kamper per runde under de tre første rundene i FIFA11-turneringen. Enkeltkamper på 12 minutter blir fort litt tilfeldig. Defensiv, destruktiv og lite variert angrepsspill blir mer premiert dess færre kamper/minutter man bruker på å spille ferdig oppgjørene. Man har vel ikke så stort tidspress, at turneringen ikke kan vare 60-90 minutter lenger? Dog er det jo en ferdighet å være flink under tidspress, så vi får se hvordan sluttspillet utarter seg. Marctander og ibomexica1 er vel favoritter. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Enig med ramboros. Skulle gjerne sett at det ble spilt flere kamper, f.eks gruppespill. Det ville gjort sluttspillet mindre tilfeldig og mer spennende. Jeg trodde faktisk det var bestemt at det skulle være gruppespill? Litt kjedelig med 1 kamp hver dag, f.eks 4 spillere i hver gruppe gjør at man får 3 kamper per runde. I kvalifiseringen så var det både 4 og 5 kamper på samme dag... Lenke til kommentar
NGoldieLock Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Altså, bare å være klar til kamp tirsdag kl. 19 og helst være på irc så er man klar? Og kunne det være en idé på crysis 2 serverene å fjerne de mapsa som ikke skal spilles fra maplisten. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg kommer litt sent hjem på onsdag, grunnet en plutselig begravelse. Betyr dette at jeg ikke får vært med i det hele tatt(vet ikke helt når jeg kommer hjem, kan komme hjem alt fra 18.30-20.30 Lenke til kommentar
NicoSK Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kommer hjem i åtte tiden ryker jeg ut av turneringen då elle ?? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Man må være klar til å spille klokken 19. Hvis man ikke dukker opp senest 30 minutter etter kampstart, så går motstanderen videre på walkover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå