suphadupha Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Noen som vet hvor man får tak i hamburgerost ala den de bruker på mcdonalds etc (altså "gul/oransje" ost? Har sett i Sverige at de selger pakker med skiver, men ikke i norge.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Mener å huske at jeg så en sånn pakke i butikken for ikke så lenge siden, det var mye tykkere skriver enn vanlig skivet ost og den het "hamburgerost" Den var oransje. Men husker ikke hvilken produsent dessverre Endret 10. juni 2011 av TMB Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det er Synnøve Finden som produserer "Hamburgerost". Ellers funker vel vanlig cheddar bra også. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Se etter cheddar ost på butikker som Meny (matbutikker med stort utvalg).. Se etter cheddar ost på butikker som Meny (matbutikker med stort utvalg).. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 In fast food restaurants, the cheese used is typically processed cheese, but there are variations, such as cheddar, Swiss cheese, mozzarella, blue cheese, and pepper jack. http://en.wikipedia.org/wiki/Processed_cheese http://en.wikipedia.org/wiki/Cheeseburger Euroshopper – hvem som selger slikt vet ikke jeg, men kanskje noen andre vet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 EuroShopper er ICA sitt eget varemerke, som også selges i Norge Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Tja, "processed cheese" er sjeldent i Norge. LIDL hadde, men tror ikke det er så mange som selger det nå. Meny og Ultra kanskje ... Dog, i Sverige finnes slik ost overalt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Faen som jeg savner Lidl Hadde verdens beste frossenpizza! Og masse annet snacks Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ja, LIDL hadde mye kult. Tar alltid en tur innom når jeg besøker familien i Sverige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg savner TINEs burgerost, så siden den forsvant, har jeg utelukkende kjøpt cheddar til 40-50 kr for å bruke på burgerne mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå