Gå til innhold

Tør ikke GET få seg en Facebookside...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med den erfaringen, tror du at du vil få hjelp straks du trenger det på Facebook?

 

Redigert: Rettet til Noreply. Trenger ikke beklage, Slutsky. Jeg ser at det kan tolkes som sarkasme, i og med at jeg startet med å kritisere en eventuell Facebook-side.

Endret av Bozzeye
Lenke til kommentar

Har hatt Get i et par mnd nå og ser ikke problemet med det.

Har hatt to problemer, det ene er at vi mista utgående linje her en dag ,men det var selvpåskyldt. Og den andre har vært idag hvor nettet og TV-en har vært nede store tider, men med tanke på at Telenor sitt nett gikk ned igår og idag, så er det forståelig med tanke på været.

 

Så om jeg skal snakke utifra egen erfaring, så er Get minst hundre ganger bedre enn NextGenTel som i praksis lurte oss (jobben til min mor, som betaler internetten) for mange hundre, om ikke tusen kroner.

Sålenge det fungerer, og hastigheten er akseptable, så er jeg fornøyd. Mer forventer jeg ikke av en internettleverandør.

Lenke til kommentar

Med den erfaringen, tror du at du vil få hjelp straks du trenger det på Facebook?

 

Redigert: Rettet til Noreply. Trenger ikke beklage, Slutsky. Jeg ser at det kan tolkes som sarkasme, i og med at jeg startet med å kritisere en eventuell Facebook-side.

Jepp, det gjør jeg. pleier å få svarer innen 20 timer, kommer ann på tiden.

Lenke til kommentar

For å hjelpe flere samtidig trenger man flere ansatte.

 

Oh rly? Sender du en mail til Get og får løsningen på den hjelper det kun deg. Ligger løsningen på facebook slik at alle andre kan se den så har de hjulpet flere samtidig uten flere ansatte. Hvirkelig så vanskelig å innse at selskaper med Facebook er flott? Bare se hvordan Komplett.no har gjort det!

Lenke til kommentar

Det hjelper også å ha en ofte stilte spørsmål-side, og eller legge ut slike løsninger på hjelpesiden sin. Hvor mange tror du leser gjennom hele Facebook-siden etter løsning på problemet sitt, når det bare er å spørre selv? Det kommer selvsagt an på hvor stort eller sjelden problemet er, og hva som er skyld i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Jeg bumper dette emnet om ingen har noe imot det.

 

At selskaper har fått seg Facebooksider har faktisk vært ganske fantastisk. Det hadde ikke trengt å være Facebook, men det er da noe alle har. Fordelen med det er at det er enkelt, og man ser at andre spør og har fått hjelp tidligere. Det er vinn-vinn, slik jeg ser det.

 

Må du sende epost eller ringe et overpriset nummer med masse venting, vet du egentlig ikke hvordan servicen er. Det er selvopplevd og man hører kun sporadisk historier fra andre. Dessuten opplever jeg at de fleste selskap som er på Facebook svarer svært raskt, og definitivt mye raskere enn på epost.

 

Jeg mener også at Get burde ha vært på Facebook. Jeg kan ikke skjønne all driten det er med tv-dekoderen, signalene, eller hva pokker det er, for det er helt under pari, hvert fall her jeg bor (i blant) i Oslo. Jeg har klaget så mange ganger på forskjellige ting som ikke fungerer som det skal, og får som regel bare halvspiste «det er ikke vårt problem»-svar tilbake. Svarer man, er det en annen kundebehandler som får ballen neste gang. På Facebook har man muligheten for toveis kommunikasjon.

 

Bare se på dette flotte svaret jeg fikk når jeg sa det var problemer med tekst-tv-teksting på NRK, at den datt ut før man rekker å lese.

 

Når det gjelder teksting av programmer via teks-tv så har vi dessverre ikke

support på det.

 

For og få support på den typeproblemer så kan dere ta kontakt med Supportia

på tlf: 21080920

 

Det er vanlig norgestakst for og ringe supportia' date=' men dere vil få

presentert en fastpris for og løse problemet.

 

Problem løst innen 5 min: 150,- (tilpasset tv-henvendelser)

 

Problem løst innen 15 min: 300,-

 

Problem løst etter 15 min: 500,-"[/quote']

 

150 kr for å prate i 5 minutter! Jeg kan ikke tro det.

Riktignok beklaget nestemann jeg ringte ang. dette, og sa at det var et håpløst svar, da Get ikke har støtte på tekst-tv i det hele tatt. Det hjelper når folk med halvveis vett i skallen tar av brodden på ting.

 

Ok, dette utviklet seg til et «Get har elendig kundeservice»-innlegg, men i det minste har jeg argumentert for hvorfor de bør ha Facebooksider med kundestøtte, slik at de ikke kommer unna med slike totalt idiotiske utsagn som den første analfabeten kom med.

Endret av Skoony
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Nei, de har vel ikke Facebook-side, for da måtte de svare på dumme spørsmål som f.eks "hvorfor må jeg betale 299 kr i oppstartsgebyr bare fordi jeg KJØPER et dyrere abonnement av dere via nettbutikken?".

 

Redigert: Jeg tok selvfølgelig HELT feil. Det er ikke oppgradering av hastigheten som har gebyr på 299 kr, men bytting av modemet. Mitt modem støtter visst ikke alle hastighetene GET tilbyr (faktisk ikke over 20 mbps).

 

Rimelig festlig, altså.

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...