nor50 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Er de så redd folk skal se hvor mye problemer det er med GET, er det derfor de ikke er på FB...? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bozzeye Skrevet 10. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg snur spørsmålet: Hvorfor skal de være på Facebook? 11 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg snur spørsmålet: Hvorfor skal de være på Facebook? For å være tilgjengelige. For å drive markedsføring. Fordi alle deres konkurrenter er der. 2 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg snur spørsmålet: Hvorfor skal de være på Facebook? Fordi de andre leverandørene er det..som NextGenTel.. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg chri-ot Skrevet 10. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2011 Internettet til Get er nede heletiden, så hvordan skal Get rekke å sette opp en side på Facebook? 10 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Dessuten burde GET være som Netcom, spør du noe på Netcoms FB, får du svar .. 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvorfor ikke? Man trenger en grunn for å gjøre noe. Jeg snur spørsmålet: Hvorfor skal de være på Facebook? Fordi de andre leverandørene er det..som NextGenTel.. Gjør som alle andre, fordi alle andre gjør det? Dessuten burde GET være som Netcom, spør du noe på Netcoms FB, får du svar .. GET sitt kundesenter. Får du ikke svar der får du nok ikke svar på Facebook heller. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Hvorfor ikke? Man trenger en grunn for å gjøre noe. Jeg snur spørsmålet: Hvorfor skal de være på Facebook? Fordi de andre leverandørene er det..som NextGenTel.. Gjør som alle andre, fordi alle andre gjør det? Dessuten burde GET være som Netcom, spør du noe på Netcoms FB, får du svar .. GET sitt kundesenter. Får du ikke svar der får du nok ikke svar på Facebook heller. Med en Facebookside kunne man hjelpe flere samtidig. Og det er nok MYE lettere for dem å unngå å svare på supportlink enn på en Facebookside.... Endret 10. juni 2011 av nor50 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 For å hjelpe flere samtidig trenger man flere ansatte. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 For å hjelpe flere samtidig trenger man flere ansatte. Jøss hvor positiv du er da.... Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvorfor ikke? Man trenger en grunn for å gjøre noe. Jeg snur spørsmålet: Hvorfor skal de være på Facebook? Fordi de andre leverandørene er det..som NextGenTel.. Gjør som alle andre, fordi alle andre gjør det? Dessuten burde GET være som Netcom, spør du noe på Netcoms FB, får du svar .. GET sitt kundesenter. Får du ikke svar der får du nok ikke svar på Facebook heller. Kanskje du burde reburdere svaret ditt? Støtter Nor50s Innlegg. hvor hyggelige er ikke netcom 2 Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Jeg snur spørsmålet: Hvorfor skal de være på Facebook? Fordi forbrukerne setter pris på det, og det viser at kundene blir tatt på alvor? Det er lettere å gi et negativt svar (dårlig service) over telefonen/mail kontra FB der alle kan se svaret! Vet ikke hvordan det er med deg, men for min del er det en fordel å ha kundeservice så tilgjenelig som mulig. Tar du en titt på Tele2 sin FB-side ser du også at tilbudet er særdeles populært (og at det blir satt pris på)! Endret 10. juni 2011 av Slutsky Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 For å hjelpe flere samtidig trenger man flere ansatte. Jøss hvor positiv du er da.... Rett skal være rett, og i dette tilfellet tok du feil. Man kan ikke hjelpe (for eksempel) dobbelt så mange på like kort tid ved å tilby kundeservice på et bredere område. Dessuten burde GET være som Netcom, spør du noe på Netcoms FB, får du svar .. GET sitt kundesenter. Får du ikke svar der får du nok ikke svar på Facebook heller. Kanskje du burde reburdere svaret ditt? Støtter Nor50s Innlegg. hvor hyggelige er ikke netcom Kanskje ikke? Vi snakker om to forskjellige selskap. For alt jeg vet kan GET drite i kundeservice, mens NetCom satser stort på det samme. Det nytter ikke å vise hvor mye hjelp du får fra NetCom, når det ikke er det selskapet vi snakker om. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det er det beste argumentet jeg kan se, Slutsky og J-Core. Det er viktig å være tilgjengelig og vise at man bryr seg om kunden. 1 Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Glem det:) Endret 10. juni 2011 av Slutsky Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 For å hjelpe flere samtidig trenger man flere ansatte. Jøss hvor positiv du er da.... Rett skal være rett, og i dette tilfellet tok du feil. Man kan ikke hjelpe (for eksempel) dobbelt så mange på like kort tid ved å tilby kundeservice på et bredere område. Dessuten burde GET være som Netcom, spør du noe på Netcoms FB, får du svar .. GET sitt kundesenter. Får du ikke svar der får du nok ikke svar på Facebook heller. Kanskje du burde reburdere svaret ditt? Støtter Nor50s Innlegg. hvor hyggelige er ikke netcom Kanskje ikke? Vi snakker om to forskjellige selskap. For alt jeg vet kan GET drite i kundeservice, mens NetCom satser stort på det samme. Det nytter ikke å vise hvor mye hjelp du får fra NetCom, når det ikke er det selskapet vi snakker om. Jeg viser ett godt eksempel på hvordan et selskap BURDE være Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hadde skjønt det hvis posten var fra 2008, men i dag leverer get skikkelig ålreit bredband. Tror aldri jeg har registrert noe nedetid og jeg har aldir trengt å ta kontakt på support, relatert til feil på linjen. Før i tiden var de noe herk, ja. I dag er jeg strålende fornøyd som GET kunde! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Selvsagt er det viktig? Er du seriøs? Selvsagt. Det var ikke sarkasme, om du tolket det slik. Jeg viser ett godt eksempel på hvordan et selskap BURDE være For kundens beste, ja. Men det betyr ikke at du hadde fått stort til hjelp selv om de hadde fått seg en side på Facebook. Det kommer helt an på hvordan GET forholder seg til kundene sine, noe jeg ikke er kjent med. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Selvsagt er det viktig? Er du seriøs? Selvsagt. Det var ikke sarkasme, om du tolket det slik. Jeg viser ett godt eksempel på hvordan et selskap BURDE være For kundens beste, ja. Men det betyr ikke at du hadde fått stort til hjelp selv om de hadde fått seg en side på Facebook. Det kommer helt an på hvordan GET forholder seg til kundene sine, noe jeg ikke er kjent med. Det viser jo bare at GET ikke er så intressert i å hjelpe kundene sine. Når jeg snakket med dem på telefon, for å finne ut av problemet på... Jeg ringte, en av arbeiderne dems tok opp, jeg fortalte .. Ble satt på venteliste, venta i 15min , en person tok opp, jeg forklarte saken, havna i venteliste, ventet i ca 20min til,også orket jeg ikke mer. bare slo av telefonen. GET er lite høffelige. Trudde det var snakk om en 2-3 mins samtale som gikk over til en 35min samtale :/ Endret 10. juni 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå