Gå til innhold

Tør ikke GET få seg en Facebookside...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke?

Man trenger en grunn for å gjøre noe.

 

Jeg snur spørsmålet: Hvorfor skal de være på Facebook?

Fordi de andre leverandørene er det..som NextGenTel..

Gjør som alle andre, fordi alle andre gjør det?

 

Dessuten burde GET være som Netcom, spør du noe på Netcoms FB, får du svar ..

GET sitt kundesenter.

 

Får du ikke svar der får du nok ikke svar på Facebook heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke?

Man trenger en grunn for å gjøre noe.

 

Jeg snur spørsmålet: Hvorfor skal de være på Facebook?

Fordi de andre leverandørene er det..som NextGenTel..

Gjør som alle andre, fordi alle andre gjør det?

 

Dessuten burde GET være som Netcom, spør du noe på Netcoms FB, får du svar ..

GET sitt kundesenter.

 

Får du ikke svar der får du nok ikke svar på Facebook heller.

Med en Facebookside kunne man hjelpe flere samtidig. Og det er nok MYE lettere for dem å unngå å svare på supportlink enn på en Facebookside....

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke?

Man trenger en grunn for å gjøre noe.

 

Jeg snur spørsmålet: Hvorfor skal de være på Facebook?

Fordi de andre leverandørene er det..som NextGenTel..

Gjør som alle andre, fordi alle andre gjør det?

 

Dessuten burde GET være som Netcom, spør du noe på Netcoms FB, får du svar ..

GET sitt kundesenter.

 

Får du ikke svar der får du nok ikke svar på Facebook heller.

 

 

Kanskje du burde reburdere svaret ditt?

 

screenshot6bm.png

 

screenshot3pb.png

 

screenshot2jg.png

 

screenshot1vz.png

 

screenshot5wk.png

 

screenshot4ri.png

 

Støtter Nor50s Innlegg.

 

hvor hyggelige er ikke netcom ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg snur spørsmålet: Hvorfor skal de være på Facebook?

 

Fordi forbrukerne setter pris på det, og det viser at kundene blir tatt på alvor? Det er lettere å gi et negativt svar (dårlig service) over telefonen/mail kontra FB der alle kan se svaret!

 

Vet ikke hvordan det er med deg, men for min del er det en fordel å ha kundeservice så tilgjenelig som mulig. Tar du en titt på Tele2 sin FB-side ser du også at tilbudet er særdeles populært (og at det blir satt pris på)!

Endret av Slutsky
Lenke til kommentar

For å hjelpe flere samtidig trenger man flere ansatte.

 

Jøss hvor positiv du er da....

Rett skal være rett, og i dette tilfellet tok du feil.

 

Man kan ikke hjelpe (for eksempel) dobbelt så mange på like kort tid ved å tilby kundeservice på et bredere område.

 

Dessuten burde GET være som Netcom, spør du noe på Netcoms FB, får du svar ..

GET sitt kundesenter.

 

Får du ikke svar der får du nok ikke svar på Facebook heller.

 

 

Kanskje du burde reburdere svaret ditt?

 

Støtter Nor50s Innlegg.

 

hvor hyggelige er ikke netcom ;)

Kanskje ikke? Vi snakker om to forskjellige selskap. For alt jeg vet kan GET drite i kundeservice, mens NetCom satser stort på det samme. Det nytter ikke å vise hvor mye hjelp du får fra NetCom, når det ikke er det selskapet vi snakker om.

Lenke til kommentar

For å hjelpe flere samtidig trenger man flere ansatte.

 

Jøss hvor positiv du er da....

Rett skal være rett, og i dette tilfellet tok du feil.

 

Man kan ikke hjelpe (for eksempel) dobbelt så mange på like kort tid ved å tilby kundeservice på et bredere område.

 

Dessuten burde GET være som Netcom, spør du noe på Netcoms FB, får du svar ..

GET sitt kundesenter.

 

Får du ikke svar der får du nok ikke svar på Facebook heller.

 

 

Kanskje du burde reburdere svaret ditt?

 

Støtter Nor50s Innlegg.

 

hvor hyggelige er ikke netcom ;)

Kanskje ikke? Vi snakker om to forskjellige selskap. For alt jeg vet kan GET drite i kundeservice, mens NetCom satser stort på det samme. Det nytter ikke å vise hvor mye hjelp du får fra NetCom, når det ikke er det selskapet vi snakker om.

 

Jeg viser ett godt eksempel på hvordan et selskap BURDE være

Lenke til kommentar

Hadde skjønt det hvis posten var fra 2008, men i dag leverer get skikkelig ålreit bredband. Tror aldri jeg har registrert noe nedetid og jeg har aldir trengt å ta kontakt på support, relatert til feil på linjen.

 

Før i tiden var de noe herk, ja. I dag er jeg strålende fornøyd som GET kunde! :new_woot:

Lenke til kommentar

Selvsagt er det viktig? Er du seriøs?

Selvsagt. Det var ikke sarkasme, om du tolket det slik.

 

Jeg viser ett godt eksempel på hvordan et selskap BURDE være

For kundens beste, ja. Men det betyr ikke at du hadde fått stort til hjelp selv om de hadde fått seg en side på Facebook. Det kommer helt an på hvordan GET forholder seg til kundene sine, noe jeg ikke er kjent med.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det viktig? Er du seriøs?

Selvsagt. Det var ikke sarkasme, om du tolket det slik.

 

Jeg viser ett godt eksempel på hvordan et selskap BURDE være

For kundens beste, ja. Men det betyr ikke at du hadde fått stort til hjelp selv om de hadde fått seg en side på Facebook. Det kommer helt an på hvordan GET forholder seg til kundene sine, noe jeg ikke er kjent med.

Det viser jo bare at GET ikke er så intressert i å hjelpe kundene sine. Når jeg snakket med dem på telefon, for å finne ut av problemet på... Jeg ringte, en av arbeiderne dems tok opp, jeg fortalte .. Ble satt på venteliste, venta i 15min , en person tok opp, jeg forklarte saken, havna i venteliste, ventet i ca 20min til,også orket jeg ikke mer. bare slo av telefonen.

GET er lite høffelige.

 

Trudde det var snakk om en 2-3 mins samtale som gikk over til en 35min samtale :/

Endret av Noreply
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...