Loomy Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 hvor? i trynet vil jeg tro Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 i såfall kan maskin benyttes, men høvel foretrekkes Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Barberer ikke noe i ansiktet da, men.. Rosa Venus (høvel) Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Eg benytter høvel, i nød maskin...huden taklar det ikkje. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Mach 3 turbo med gielette conditioning 8) Lenke til kommentar
nalle Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 oppe: maskin nede: høvel 8) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg bruker maskin, slipper alt det griset med høvel Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Høvel seff. Det eneste som får vekk alt. Maskin er oppskrytt, maskin er for homoer, høvel er for mannfolk Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Høvel. Liker ikke maskiner, også er de så dyre også. Høvel gir en SKIKKELIG glatt barbering, over alt! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg har gitt opp og lar narturen gå sin gang. Men etter to uker må jeg nok stusse barten litt. Liker ikke hår i maten. Gidder ikke å gi opp maten også. Ellers er en billig tapetkniv fra nille brukenes for de som tør det. Eller en skarp same kniv og laks som jeg hørte før. Litt lenger nord så finners det noen av det motsatte kjønn som liker en dash laks. Frisk og sunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå