DApu Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 bruker maskin så klart! med phillips cool skin! deeg nok det! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 maskin .. men jeg tenker jeg bare skal trimme det nå.. vil ikke gå helty naken i trynet lenger .. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 barberer meg som regel med maskin. men noen ganger med høvel Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 det kommer helt ann på hvor lenge det går mellom vær gang jeg barberer meg. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 motorsag!!! extremt fort og extremt brutalt........ Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Høvel, men har SKIKKELIG respekt for den...:o Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg bruker bare høvel... Gidder ikke å se på maskin engang, fordi jeg er sånn fyr som liker å ha og bytte skjeggsveis ofte... Og da funker ikke maskin så godt, men skjeggtrimmer må jo til... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Høvel på meg ja, barberer meg når det trenges - altså når det er damer i nærhetet(mamma og folk over 30 gjells ikke) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Bruker samekniven min.. som barberskum? Denger laksen litt og spruter litt oppi henda og kliner utover fleisen :shocked: Nah.. høvel Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Bruker samekniven min.. som barberskum? Denger laksen litt og spruter litt oppi henda og kliner utover fleisen :shocked: Blir sikkert ei god lukt når du etterpå går på byen Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Maskin, hver morgen.. Jeg er en av de "heldige" som har tidlig skjeggvekst (er 17) Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hekksaks med skikkelige spasmer så blodet spruter Seriøst: STØDIG med høvel Får frysninger av det jeg beskrev over her :o Hilsen Zuul Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 phillishave så klart... maskin duger bra Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 fikk dårlig tid akkurat i det eg skulle flyge gjennom døra i dag, tok det raskt og gæli me ei elendi maskin. Dei store står igjenn enda. Blir høvell i morra (viss eg gidder). Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Bruker som oftest høvel og rikelig med barberskum. Har også en maskin, men den er ikke grundig nok... Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 venter fortsatt på ekte skjeggvekst jeg (er 16). men bruker høvel en gang i uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå