Loomy Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Topic sier vel det meste.. Hvordan barberer DU deg? maskin? høvel? andre, mer kreative metoder kanskje? Bruker maskin jeg.. liker ikke å bruke 5+ minutter på en enkel shave :wink: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har brukt maskin, men bruker høvel nå. Men jeg skal gå over til maskin igjen. Jeg barberer meg fortere med høvel, men det er mindre søl med maskin, derfor. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 høvel bruker jeg. vet ikke hvorfor. er jo bare barten som tas uansett Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 høvel, såklart. skal skaffe meg en skikkelig straight razor snart. Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Bruker maskin. Jeg liker å stå i dusjen å barbere meg samtidig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Bruker bare høvel. Har lyst på maskin. jaja men så barberer eg meg 2 ganger i mnd bare Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 98% maskin, 2% høvel ca. Får en sjelden gang sånn høvelkick som varer en 2.3 ganger. Men barberer meg om morran før jeg går på jobb og da er det raskest og lettest med maskin syntes jeg. Men Høvel gir best resultat i mine øyne da. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Høvel gir jo best resultat, og de få barbermaskinene jeg har prøvd er skikkelig talentløse til nvoetfiv-barbering! Dessuten gjør jeg det raskere med høvel anyways Lenke til kommentar
allyse Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 høvel bruker jeg. vet ikke hvorfor. er jo bare barten som tas uansett Må bli voksen først Jens Er bare høvel her. Det går fort og brutalt. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 trenger bare slik nille høvel til å ta barten og dunet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 trenger bare slik nille høvel til å ta barten og dunet dunet Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Barbere seg? Nei lar skjegget gro. Lettere å bruke saksa. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 trenger bare slik nille høvel til å ta barten og dunet dunet Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 høvel bruker jeg. vet ikke hvorfor. er jo bare barten som tas uansett Må bli voksen først Jens Er bare høvel her. Det går fort og brutalt. ey "say the same as venomzorg " bah. aleks er teit Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Bruker selv en maskin. Bruker sjelden høvel ,men jeg har faktisk tatt høvelen og barbert meg i det siste. Turte ikke og røre en høvel på 2år (omtrent) etter at jeg klarte og skjære meg kraftig når jeg skulle ta skinnskjegget. (Hadde da vokst i et par år elns.. ) Lenke til kommentar
SoW Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Brukte høvel helt til jeg fikk maskin i 16`års gave.. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 eg barberer meg med høvel to til tre ganger i uka, spørs om eg skal nokke spesielt osv. Etter å ha gått mandag-torsdag synst eg det er for langt. Nokke lenge har eg ikkje gått før. (etter eg begynte å barbere meg gjevnlig) Har barbert meg i over to år no. Er 16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå