Gå til innhold

Mobiltrøbbel for Telenorkunder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåja, kall det hva man vil. Greit at det er dekning, mente at mobilen melder om null dekning i displayet. Eller rettere sagt, den sier at den ikke klarer å koble til. Slik har det vært i hele dag. SMS fungerer heller ikke. Mobilen har tømt seg helt for batteri på en halv dag i forsøk på å koble seg opp før jeg likesågodt slo av hele telefon-delen av telefonen min...

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1307741228' post='17882833']

Dette fjerner forhåpentligvis myten som har gått at Telenor liksom skal ha så mye bedre kvalitet på nettet en konkurrentene...

Myten? Telenor har vel vunnet flest tester av dekning og hastighet de siste årene, og det sier vel sitt?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette fjerner forhåpentligvis myten som har gått at Telenor liksom skal ha så mye bedre kvalitet på nettet en konkurrentene...

Tviler på det altså...

Selv om de er tragisk at slikt kan skje så skjer det såpass sjeldent at det er lite vits å tenke sånn

Lenke til kommentar

Myten? Telenor har vel vunnet flest tester av dekning og hastighet de siste årene, og det sier vel sitt?

Tydeligvis ikke... Jeg har ikke kunnet brukt mitt Telenor jobbnummer i hele dag.

Lenke til kommentar

En ting er at det har oppstått en feil, men at de ikke klarer å finne den på et halvt døgn? DET er virkelig bekymringsfullt. Da har de jo tydeligvis hverken kontroll eller oversikt..

Virker ikke direkte lovende nei ^^

jeg tror forsåvidt at alt er bra når jeg står opp i morgen :roll:

Lenke til kommentar

Ikke fikset problemet? Mottok nettopp (20 min siden) haugevis med meldinger sendt til meg fra telenormobil i to-tiden i dag. Samme fikk min bror. Så antok at nå har de funnet feilen. Hva kommer det av da? Har forresten også snakket med flere telenor-abonnementer i dag, så det kan langt fra gjelde alle eller veldig mange.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...