fjarle Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Tre store utfall på under en måned. Mobiltrøbbel for Telenorkunder Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Med Ludo-abonnement i Moss så er det null dekning. Herlig hvordan vi prioriteres på lik linje med andre i Telenors nett. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Med One call i Drammen er det null dekning:/ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har Telenor, og i dag viser telefonen bedre dekning enn jeg har hatt iløpet av året jeg har vært kunde hos de. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 One Call i Florø = null dekning også. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har tredjeparts leverandører som One Call osv. som benytter nettet til Telenor kanskje lavere prioritet? Jeg har ikke merket noe til problem i dag, men har ikke trengt noe særlig though. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 One Call i Moss = null dekning :/ Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 OneCall i Oslo funker fint. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 OneCall i Trondheim med NetworkNorway - OK OneCall i Trondheim med Telenor - not so much Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Onecall Tromsø, har nett men ikke tilgang til å bruke det. Det er helt uakseptabelt at det ikke finnes reserveløsninger. Nå sitter jeg alene på hybelen bare fordi ikke får kontakt med kompisene mine som har avtalt å drikke øl etter eksamen. 1 Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Onecall Tromsø, har nett men ikke tilgang til å bruke det. Det er helt uakseptabelt at det ikke finnes reserveløsninger. Nå sitter jeg alene på hybelen bare fordi ikke får kontakt med kompisene mine som har avtalt å drikke øl etter eksamen. Facebook? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Grrr.. skikkelig irriterende.. fikk ikke spilt noe online på jobb i dag :/ Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Onecall Tromsø, har nett men ikke tilgang til å bruke det. Det er helt uakseptabelt at det ikke finnes reserveløsninger. Nå sitter jeg alene på hybelen bare fordi ikke får kontakt med kompisene mine som har avtalt å drikke øl etter eksamen. Facebook? Facebook dug ikke når ingen av de andre er online. Vi skulle starte å drikke rett etter eksamen men jeg måtte kjøre hjem med bilen min. Så nå finner jeg ikke noen lenger.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Facebook på mobilen? Oh wait... Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Telenor i Fredrikstad/Sarpsborg har fungert for meg i hele dag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det er helt uakseptabelt at det ikke finnes reserveløsninger. Nå sitter jeg alene på hybelen bare fordi ikke får kontakt med kompisene mine som har avtalt å drikke øl etter eksamen. Før i tiden gjorde man noe man kalte å "dra ut for å finne venner". 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Funker ikke med LudoMobil i Bergen heller.. Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 folk skriver "ingen dekning". Jo da er like mye dekning som før bare se på statusbarene. Feilen har ingenting med "dekning" å gjøre. Mobilstasjonene står der de og er ikke slått av. Feilen ligger i systemer lenger inne i nettet... fakturering, oppslag av nummer, knytting av deg mot en annen basestasjon osv osv. dekningen er der fremdeles. Forøvrig misunner jeg ikke dem som sitter på driftsenteret til Telenor på fornebu akkurat nå! Tipper det er *ganske* hektisk der. Forøvrig fungerer SMS utmerket! 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har ikke noen grønne streker på dekninga engang jeg...har ikke prøvd å sende sms dog Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Andre1980: Dette ser ut til å slå ut på forskjellig vis. Personlig har jeg opplevd å ha full dekning uten å kunne ringe ut - måleren har tidvis også vist null dekning, samtidig som jeg har fått lastet inn internettsider. På vei hjem fra jobb i femtiden i kveld vekslet dekningsmålingen fra null til fem streker med svært korte mellomrom - og innimellom kom stoppskiltet, som viser at nettet er helt vekke, opp. Også flere andre på kontoret merket dette på ulikt vis. En tekstmelding som ble sendt én gang dukket opp fem ganger hos mottaker, for eksempel. Generelt sett kan man vel bare si at Telenors nett oppfører seg relativt uforutsigbart i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg