Joachim_F Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nintendo lanserer 3DS-butikk og Sid Meier's Alpha Centauri kommer på GOG. Les hele saken Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ble utrolig glad for Alpha Centauri på good old games. Det er en perle i spillhistorien. Bare synd Alien Crossfire ikke virker til å være med enda Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Synes Alpha Centauri hørtes kult ut, liker Civ veldig godt. Om man har spilt seg lei på Civ 4 og 5 , er da Alpha Centauri noe å satse på eller er det mye av det samme? Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 haha litt morsomt når endelig komer 3ds marked så er det spill som finnest på sider som 123spill men bra at nintendo endelig ser internet litt meir som ein løysning Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Alpha Centauri er helt klart verdt å spille hvis du liker civ. Er noe av det samme, men fortsatt ganske annerledes, feks kan du sette sammen egne enheter med ting du har forsket frem. Husker jeg hadde det utrolig gøy når jeg spillte det før. Det er jo ett gammelt spill, men hvis grafikk ikke er så viktig så er det bare å kjøre på ^^ Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Alpha Centauri må spilles ja. Var personlig mindre glad i design-biten, ble litt mye mikro og jeg brukte uansett mest prototypene. Gikk sikkert glipp av masse godstrategier av den grunn! Lenke til kommentar
Baini Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 En ting jeg lurer på, når ble vi lei av Mario? Jeg syns og at DSi skulle fått Virtual Console for Gameboy spill og sånn, har ikke lyst å kjøpe 3DS bare for å få de 2-3 Zelda spillene som er til Gameboy (selv om 3DS har mangen fristende spill) Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvem i all verden kjøper en 3DS "bare for å få de 2-3 Zelda spillene som er til Gameboy"? Uansett, dårlig research, Gamer. PC Engine blir tilgjengelig på Virtual Console. Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 De har også lagt til DSiWare highlights til 3ds eShop'en som bla. Shantae: Risky's Revenge, Dark Void Zero og Plants vs Zombies. Og det skal komme et drøss med 3d trailere av spill fra e3, fins en av Zelda 3ds atm. Var en trailer av DoA også, men ser ut som de har fjerna den? Kan ikke si at jeg heller er lei Mario etter NSMB og Galaxy 2, gleder meg til mario 3ds! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå