SirGalrim Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Hvorfor ble jeg anbefalt en Dell Inspiron500M når jeg kan kjøpe denne; http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...43&GrpID=9&s=pl Mye bedre specs. Hilsen Gaute Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 papir-speq's er ikke lik brukerglede, kanskje derfor... Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 L 6810 har ikke Pentium M-prosessor (Centrino). Det har 500m. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 papir-speq's er ikke lik brukerglede, kanskje derfor... Burul!!!! En kamerat av meg kjøpte maskinen fra komplett. Jeg kjøpte en litt oppgradert Dell I 500m. Maskina hans "knuser" min. Nei for all del, papir specs. er ikke noe å bry seg om. Doie. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 L 6810 har ikke Pentium M-prosessor (Centrino). Det har 500m. Om en maskin er "Centrino" eller ikke avhenger ikke bare av CPU, men den må ha: en Intel Pentium-M CPU, Intel 855G brikkesett med dertil integrert grafikk og et Intel Pro2100 11Mbps trådløst nettverkskort. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 F-S maskinen er vel større og bråker mer?? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Velger du dell så må du ha maks garanti. Dell maskiner har en tendens til å slutte å fungere eller få defekter relativt raskt. Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 En kamerat av meg kjøpte maskinen fra komplett. Jeg kjøpte en litt oppgradert Dell I 500m. Maskina hans "knuser" min. Nei for all del, papir specs. er ikke noe å bry seg om. Doie. Papirspeqs gjennspeiler ytelse, ikke brukerglede var vel det jeg mente. Brukerglede for meg vekt, støy, bildekvalitet og ytelse. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 WTF? Loven sier ingenting om garanti? Det stemmer som de sa over at elektronisk utstyr solgt i Norge skal ha 2 års garanti, hvis ikke det har det har du blitt lurt (og ja, jeg har lest loven). heheh, snakk om å bæsje på leggen, så skråsikker du var da!? hehe, hvor leste du denne loven da?? I donald??? Er nok desverre ikke noe låvpålagt med garanti! Men reklamasjon er nok noe helt anna med... Han har sikkert lest det i vg, dagbladet, itavisen e.l. de har endel litt drøye påstander der... det nytter ikke å sitere loven når de bare leser den ene setningen... Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Du får ikke billigere bærbare PCer en HP sine på Elkjøp...... Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 L 6810 har ikke Pentium M-prosessor (Centrino). Det har 500m. Om en maskin er "Centrino" eller ikke avhenger ikke bare av CPU, men den må ha: en Intel Pentium-M CPU, Intel 855G brikkesett med dertil integrert grafikk og et Intel Pro2100 11Mbps trådløst nettverkskort. Maskinen må da ikke ha integrert grafikk for å være Centrino! En Centrino-maskin kan ha enten Intel 855GM Chipset (integrert grafikk) eller Intel 855PM Chipset (separat grafikkort). Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Maskinen må da ikke ha integrert grafikk for å være Centrino! En Centrino-maskin kan ha enten Intel 855GM Chipset (integrert grafikk) eller Intel 855PM Chipset (separat grafikkort). essensen er dog den samme, intel 855 chipset, p-m cpu og intel trådløst nettverk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå