Skooma Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Nå har det gått litt over tre måneder siden mitt forhåndsbestilte Crysis 2 til PC skulle ha ankommet. Jeg har imellomtiden sendt dem fem e-poster angående problemet men kun fått svar på to av dem. Sist jeg hørte fra dem var i April. De unnskyldte seg rett etter lanseringen av Crysis 2: "Vi bestilte Crysis 2 på et tidspunkt hvor vi var sikre på at det ikke skulle være noe problem å få inn tilstrekkelig antall spill. Men dessverre har vi nettop fått vite fra leverandøren vår at antallet PC spill de får inn fra produsenten har blitt redusert med 20%. Dette fører til at vi allikevel havner utenfor, og ikke fikk PC versjonen på første levering. Vi beklager feilen vår og ulempen dette skaper for deg som kunde. Vi har gjort alt i vår makt for å få tak i spillene andre steder, men dessverre har vi bare fått tak i noen få eksemplarer fra lokale butikker, men dessverre ikke nok til å dekke alle bestillingene." De to tilbakemeldingene jeg har fått fra dem fikk jeg i begynnelsen av April og Mai. I dem beklaget de seg og lovet at de skulle skaffe det fra en lokalbutikk så snart som mulig. Dette har det ikke blitt gjort noe med. Nå lurer jeg på om en klage til forbrukerrådet vil hjelpe meg i det hele tatt, eller om jeg får igjen pengene mine hvis jeg avbestiller. For alt tyder på at de holder på til å gå konkurs, så jeg er virkelig bekymret. Noen råd til hva jeg kan gjøre? Endret 10. juni 2011 av Killingspree_303 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Kjøp heller http://biit.no/Crysis-2-PC-DVD/dp/B002BWONOY Kanseler din tidlige bestilling, vertfall mitt råd. Du bør nok ringe flere ganger så du slipper å risikerer at du får 2 like spill og betale dobbelt. Regner med du betaler med visa kort. Da burde visa garantien dekke at bedriften går konkurs. Forhåndsbetale du, har du et problem. Endret 10. juni 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Skooma Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Kjøp heller http://biit.no/Crysis-2-PC-DVD/dp/B002BWONOY Kanseler din tidlige bestilling, vertfall mitt råd. Du bør nok ringe flere ganger så du slipper å risikerer at du får 2 like spill og betale dobbelt. Regner med du betaler med visa kort. Da burde visa garantien dekke at bedriften går konkurs. Forhåndsbetale du, har du et problem. Jeg betalte med et SpendOn gavekort, noe jeg er litt bekymret over. Jeg kan prøve å si til dem at de må sende pengene inn på et annet kontonummer. Endret 10. juni 2011 av Killingspree_303 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Nå vet jeg ikke hvordan visa gavekort du mener. Men et vanlig gavekort som er butikkbestemt, taper du pengene hvis bedriften går konkurs. Samme med bankoverføring. Så jeg ville nok sørget enten å få pengene igjen eller spillet før de går konkurs. Forbrukerrådet tror jeg ikke vil hjelpe deg her. Men kan være de gjør det. Problemet er bedriften konkurs så hjelper forbrukerrådet lite. http://spendon.no/ ser ut som kredittkort så jeg ville tro de følger samme betingelser. Men det finner du nok om du hører med [email protected] Endret 10. juni 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Skooma Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Nå vet jeg ikke hvordan visa gavekort du mener. Men et vanlig gavekort som er butikkbestemt, taper du pengene hvis bedriften går konkurs. Samme med bankoverføring. Så jeg ville nok sørget enten å få pengene igjen eller spillet før de går konkurs. Forbrukerrådet tror jeg ikke vil hjelpe deg her. Men kan være de gjør det. Problemet er bedriften konkurs så hjelper forbrukerrådet lite. http://spendon.no/ ser ut som kredittkort så jeg ville tro de følger samme betingelser. Men det finner du nok om du hører med [email protected] Tusen takk, skal sende dem en mail med en gang. Jeg har og sendt en til Absoluttspill og bedt dem kansellere orderen min. Jeg håper at dette skjer før de går konkurs, men lite tyder på det. EDIT: Prøver å få tak i de ansatte i Absoluttspill ettersom at jeg ikke stoler på at de svarer på mailen min. Noen som har kontaktet de slik før? Endret 10. juni 2011 av Killingspree93 Lenke til kommentar
Skooma Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Bump Fremdeles ingen svar fra Absoluttspill, har til og med sendt sjefen en SMS. Tipper at han ikke gidder å svare. Lenke til kommentar
Skooma Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Har fremdeles ikke fått spillet, men Absoluttspill vet nå at jeg vil ha pengene mine tilbake. Nå gjelder det bare å få dem til å gjøre det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå