GeneralSNU Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei, jeg har nylig kjøpt meg en ny tv med nettverk. Jeg fikk åpnet en film på laptopen min som streamet over nettverket til TVen. Jeg høyreklikket på filmen og valgte "Åpne i Phillips TV" Men jeg får ikke til dette på min stasjonære pc. Kan jeg få litt hjelp med å fikse dette? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Er det samme versjon av Windows og Windows Media Player på maskinene ? Hva mener du med "Får det ikke til", beskriv hva du gjør og hva som skjer/ikke skjer. Lenke til kommentar
GeneralSNU Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Altså på min laptop kunne jeg bare "Åpne i Phillips TV" Det går ikke på min stasjonære Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 General Mann Økseskaft. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har samme problem. Går med bærbar, men ikke med min stasjonære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå