joro Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei Det er år og dag siden jeg satte opp en pc (satte riktignok opp ganske mange pcer da, men det var på den tiden xp var noe noe de fleste ventet på). Nå er jeg i behov av en ny sak og har satt sammen følgende pc: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=937201&su=9bb66cfd-b1f0-43b3-a029-e3b07fc9b404 Jeg er rimelig sikker på at delene passer til hverandre, men hvis noen ser åpenbare feil så er jeg takknemlig for det. Hovedpoenget med pcen er: 1. Den MÅ være støysvak (tilnærmet stille) jeg får helt angst av pcer som bråker. 2. Skal brukes i kjellerstua, koblet opp til 46" led-tv. Visning av film, bilder m.m. Kunne sikkert klart meg med en mye rimeligere pc, men ønsker en som holder ok standard også om tre år. I tillegg skal det inn ett nettverkskort (type trådløst) og mulig ett tv-kort. Anbefalinger på dette er svært ønskelig. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ser bra ut det oppsettet der løp og kjøp Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg føler det er viktig å få med kildekritikk her, for trådstarter sin del. Jeg vet at jeg ikke vil ha tips fra folk som ikke har peiling. Jeg suger på pc men jeg vil helst at det skal være 7kjerners prosessor eller hva det nå heter... Sorry elendig innlegg meg jeg kan ingenting om pc. kult om dere gidder og forklare hva delene er. 3 Lenke til kommentar
joro Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Hehe, godt poeng Bozzeye:) Uansett pcen er bestillt, så hvis det er noe som ikke er som det skal være så finner jeg vel ut av det:) Forøvrig oppdaget jeg technet igår, skjønner ikke at jeg ikke har oppdaget det før...... Lenke til kommentar
spamex Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Er helt enig med Bozzeye. Gurre97 burde lære seg litt mere om Pc før han begynner å gi folk tips. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 har lært en god del de siste dagene men ser ikke på meg som expert prøver bare å lære mer hele tiden Lenke til kommentar
spamex Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 har lært en god del de siste dagene men ser ikke på meg som expert prøver bare å lære mer hele tiden Da burde du lese på www.hardware.no , så lærer du noe Så kan du begynne å gi folk tips Lenke til kommentar
Me Gusta Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) har lært en god del de siste dagene men ser ikke på meg som expert prøver bare å lære mer hele tiden Da burde du lese på www.hardware.no , så lærer du noe Så kan du begynne å gi folk tips Det burde være en hindring for uerfarne folk å tipse på ting de ikke kan Men det er vell kanskje litt for vanskelig å lage til Endret 14. juni 2011 av Me Gusta Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ville kjøpt inn en stillegående CPU kjøler i tillegg, da originalkjøleren har tendenser til å bråke en del. F.eks kan du jo kjøpe denne: http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Kj%C3%B8ling/Kj%C3%B8ling,-luft/CPU/Thermalright-Venomous-X-u-vifte,-Socket-775-1156-1366-41368.aspx Kanskje en ekstra 120mm fra Fractal ville gjort seg å få montert på kjøleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå