*F* Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 er no vell for helvete ingen som liker feite kvinnfolk? fyttehelvete så råttent det er. Jo, finnes noen som liker det, en slags fetish. Ellers for å gå til topic, de fleste tiltrekkes nok mest av tynne (ikke skinn og bein, men slanke) mennesker, dette er nok idealet til de fleste. Men jeg tror kanskje feite personer f.eks har mer aksept for andre feite personer en andre tynne personer og dermed har en større tiltrekning mot vedkommende. En feit person som ser en feit person kan f.eks tenke: Ja, hun der er sikkert sunn og frisk, men sliter litt med vekta pga lav forbrenning, slik som meg. Mens en tynn person kan tenke: Fy faen, hun der sitter sikkert å ser på TV og spiser hamburger hele dagen, slappe kjerring. Selv er jeg vel normalvekt regner jeg med, (normalvekt er ikke idealvekt, normalvekt er gjennomsnittsvekt), jeg syns Det er mest tiltrekkende med jenter som er "slanke", men om dem er på min størrelse, "normalvekt" så har jeg ikke noe i mot det. Menmen, det var mine tanker... Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det finnes ingen mal da alle er forskjellige. Hva hjernen ser på som riktig biologisk sett -eller tiltrekkende er det ingen grenser på. Det er jo bare ser på hvor mange fetisjer det er. Smak og behag er ikke det samme som biologisk tiltrekning og hva man hadde valgt uten påvirkning fra hva samfunnet mener at vi skal like. Poenget er at det er spesifikke tegn ved kvinnekroppen som signaliserer at de er fruktbare til en eventuell partner, og det er fruktbarheten som vi biologisk sett skulle gått etter da vi skal ha ett ønske om å kunne reprodusere. Sefølgelig er det biologiske preferanser. Men det er heller ingen direkte mal på at det det heller. Homser og lesper er ikke opptatt av at den andre er fruktbar eller ikke, der er det andre faktorer som spiller inn. Hva man velger som eller "smak og behag" som du kaller det. Hadde det ikke vært noen tiltrukkning (eller noe ønske om og reprodusere seg) mellom forskjellige kjønn, hadde ikke en art overlevd. Går man inn på det ene temaet kan man legge ut om en haug med annet. Dette er et tema som ingen er helt kvalifisert nok til og svare på samme hvor mye man deler det opp og kvantifiserer det. Med det mener jeg at man kan ta logiske faktorer og hjelpemiddler som kan beskrive hva hun, han eller det ville like da hun likte det og det, Det er en likning som greiner seg ut i det uendelige. Det er kansje mulig da man man har en referense fra bare en persons perspektiv. Da kan man først spekulerere på hva denne personen vill like. Og det kommer også an på hvem som dømmer, hva slags perspektiv den har for å kunne bedømme eller beskrive hva den personen liker eller hva den burde like. Eye of the beholder -judges everything Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Sefølgelig er det biologiske preferanser. Men det er heller ingen direkte mal på at det det heller. Homser og lesper er ikke opptatt av at den andre er fruktbar eller ikke, der er det andre faktorer som spiller inn. Hva man velger som eller "smak og behag" som du kaller det. Hadde det ikke vært noen tiltrukkning (eller noe ønske om og reprodusere seg) mellom forskjellige kjønn, hadde ikke en art overlevd. Går man inn på det ene temaet kan man legge ut om en haug med annet. Dette er et tema som ingen er helt kvalifisert nok til og svare på samme hvor mye man deler det opp og kvantifiserer det. Med det mener jeg at man kan ta logiske faktorer og hjelpemiddler som kan beskrive hva hun, han eller det ville like da hun likte det og det, Det er en likning som greiner seg ut i det uendelige. Det er kansje mulig da man man har en referense fra bare en persons perspektiv. Da kan man først spekulerere på hva denne personen vill like. Og det kommer også an på hvem som dømmer, hva slags perspektiv den har for å kunne bedømme eller beskrive hva den personen liker eller hva den burde like. Eye of the beholder -judges everything Hvordan vet du at ingen homofile går etter partnere som gir tegn til fruktbarhet? Har du spurt dem alle? Du vet hva man sier.. i fengsel blir alle menn homo. - Altså, hvis man ikke kan få det man helst vil ha så vil man nøye seg med det man kan få. Det er også gjerne slik det er i situasjoner hvor yngre ungdom har blitt misbrukt av eldre, det gjør ikke denne voksne personen automatisk til peodfil eller hebefil, men de unge er lettere å påvirke og lettere å komme nær - altså, lettere tilgang. Endret 24. juni 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Insinuerer du at menn er homofile fordi de ikke får damer? Fordi andre menn er letter tilgjengelig? Det at alle blir homo i fengsel har ingenting med tiltrekning å gjøre. Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Sefølgelig er det biologiske preferanser. Men det er heller ingen direkte mal på at det det heller. Homser og lesper er ikke opptatt av at den andre er fruktbar eller ikke, der er det andre faktorer som spiller inn. Hva man velger som eller "smak og behag" som du kaller det. Hadde det ikke vært noen tiltrukkning (eller noe ønske om og reprodusere seg) mellom forskjellige kjønn, hadde ikke en art overlevd. Går man inn på det ene temaet kan man legge ut om en haug med annet. Dette er et tema som ingen er helt kvalifisert nok til og svare på samme hvor mye man deler det opp og kvantifiserer det. Med det mener jeg at man kan ta logiske faktorer og hjelpemiddler som kan beskrive hva hun, han eller det ville like da hun likte det og det, Det er en likning som greiner seg ut i det uendelige. Det er kansje mulig da man man har en referense fra bare en persons perspektiv. Da kan man først spekulerere på hva denne personen vill like. Og det kommer også an på hvem som dømmer, hva slags perspektiv den har for å kunne bedømme eller beskrive hva den personen liker eller hva den burde like. Eye of the beholder -judges everything Hvordan vet du at ingen homofile går etter partnere som gir tegn til fruktbarhet? Har du spurt dem alle? Du vet hva man sier.. i fengsel blir alle menn homo. - Altså, hvis man ikke kan få det man helst vil ha så vil man nøye seg med det man kan få. Det er også gjerne slik det er i situasjoner hvor yngre ungdom har blitt misbrukt av eldre, det gjør ikke denne voksne personen automatisk til peodfil eller hebefil, men de unge er lettere å påvirke og lettere å komme nær - altså, lettere tilgang. Kansje i en homo sine øyne ser på en annen mann som "fruktbar" menn man vet sefølgelig bedre at en mann ikke kan få barn. Som sagt dette er mange faktorer som spiller inn. Da kan man også stille seg spørsmålet hva er tilttrukning? - mange faktorer som spiller inn, hvem som bedømmer den /dem Hva gjør at en person ser en biologisk tiltrukning av en annen person?- Igjen , mange faktorer. Det kan ikke bare nødvendigvis være bare tiltrukning eller en biologisk forklaring, men hvilken partner en person ville velge rett og slett for å overleve eller leve ett best mulig liv i forholdene den befinner seg i "Du vet hva man sier.. i fengsel blir alle menn homo." som sagt hvilken partner en person ville velge rett og slett for å overleve eller leve ett best mulig liv forholdene den befinner seg i. Igjen - til bake der man startet - ingen "direkte mal" - men baserer seg i hovedsaklig fysiologi, miljo, forhold mann befinner seg i, hvilken tilstand du er i, erfaring, alle sanser, din egen oppfatning av verden og alle rundt deg. ALtså Hvordan man maler bildet ut ifra alle tingene som eksiterer og ikke eksisterer i omgivelsene. - det er ingen mal, du kan male det som du vill, og det blir altid forskjellig i forhold til hvem som har malekosten i hånden. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Insinuerer du at menn er homofile fordi de ikke får damer? Fordi andre menn er letter tilgjengelig? Det at alle blir homo i fengsel har ingenting med tiltrekning å gjøre. Nope, var det bare det ordtaket du tok ut av hele innlegget? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hvordan vet du at ingen homofile går etter partnere som gir tegn til fruktbarhet? Har du spurt dem alle? Det nytter ikke å spørre. Spør hvilken som helst person, og du vil få andre svar enn «fruktbarhet». Du vet hva man sier.. i fengsel blir alle menn homo. Dette har fullt og helt med tilgjengelighet å gjøre. Man blir ikke plutselig tiltrukket av samme kjønn om man kommer i fengsel. Det gjør dem ikke nødvendigvis verken homofil eller -seksuell. - Altså, hvis man ikke kan få det man helst vil ha så vil man nøye seg med det man kan få. Det er også gjerne slik det er i situasjoner hvor yngre ungdom har blitt misbrukt av eldre, det gjør ikke denne voksne personen automatisk til peodfil eller hebefil, men de unge er lettere å påvirke og lettere å komme nær - altså, lettere tilgang. Er det et faktum at alle tiltrekkes fruktbarhet? I hvilken grad? Andre (ikke-fruktbare) trekk kan umulig være utiltrekkende. Kan du vise til noe forskning som sier at man helst vil ha fruktbarhet? Jeg vil tro de situasjonene du nevner har svært lite med tiltrekning å gjøre. Lenke til kommentar
krix Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 kan noen sende meg en ingame melding? sliter med seksualiteten min her.. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg liker jenter med ca samme kroppsbygning som meg. Relativt tynn og greit trent. Og det er to årsaker til det. For det første synes jeg at det er de jentene som ser best ut. For det andre så ønsker jeg å ha en jente som har muligheten til å være med meg ut på tur om jeg vil det, og være med på aktiviteter som jeg liker. Hvis en jente er lubben tar jeg det som en indikasjon på at hun er utrent og har totalt annerledes livsstil enn meg, noe som jeg tenker vil være en begrensning i et eventuelt forhold. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Teorien stemmer ihvertfall ikke med meg. Jeg er hva man på fint kan kalle undervektig, men foretrekker at jentene går rundt normalvekt og kanskje litt over. Jeg skulle selvsagt ønsket at jeg veide mer selv, med det er ikke så enkelt. 1 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hva er meningen? Om du kan onanere til deg selv i speilet? For å svare på spørsmålet: Ja, det kan jeg. 1 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Personlig liker jeg best litt runde kvinner, former er bare fint. Store bryst og en rund stuss er bare bonus. Jeg er selv normalvektig, og blir med det litt provosert av alle i tråden her som mener at alle gutter søker etter kvinner som er mindre enn seg/slanke. Dette er helt klart personlige preferanser og hva man selv liker! Nå har vel markedskreftene påvirket oppfattelsen av idealkvinnen i ganske stor grad gjennom tidene... I gamle klassiske malerier (husker dessverre ikke hvilken periode) er de fleste, om ikke alle, kvinnene lubne... I en annen periode er de fleste slanke. Tidene forandrer seg. En artig observasjon er jo de tidligste kvinnene på catwalken; de var ikke skinnmagre modeller slik som i dag. Men da noen bemerket at kvinnene tok vekk for mye fokus fra klærne ønsket klesprodusentene seg tynnere modeller... Og slik ble idealet om tynne kvinner skapt...(ihvertfall en liten del av det). Lenke til kommentar
Maginox Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Mange som misforstår begrepet FEIT, å ha FORMER betyr ikke at du er feit. dette er feit :!: : 1 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Teorien stemmer ihvertfall ikke med meg. Jeg er hva man på fint kan kalle undervektig, men foretrekker at jentene går rundt normalvekt og kanskje litt over. Jeg skulle selvsagt ønsket at jeg veide mer selv, med det er ikke så enkelt. Jeg er også helt her. Jeg er også undervektig, men foretrekker jenter med former og som har bittelitt mer på kroppen enn det som er "nødvendig". Jeg liker at jentene ser frodige og fruktbare ut. Det synes jeg er fordømt sexy! Hva er meningen? Om du kan onanere til deg selv i speilet? For å svare på spørsmålet: Ja, det kan jeg. Lulz! Endret 21. juli 2011 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) mer å ta i, mer å være glad i. men mindre kjærlighet pr. kilo. jeg vil ha fruene mine slanke og pene. Hvorfor vil jeg ha dem slik?: -estetisk sett er det mye penere. -overvekt kan ofte ses i sammenheng med en slurvete livsstil. lite morsjon, mye dårlig mat(junk). -vil ha ei som jeg er stolt av å vise frem. får folk til å tenke: "jøss, ho var pen". klær, kjæreste etc kan indikere hva slags person du er overfor andre. -vil ha ei aktiv jente jeg kan ta med på turer el ta med på treningsstudioet. folk som trener aktiv har ofte bedre potens og sover bedre. folk som er overvektig sover ofte dårlig og snorker mye. -vil ha det tydelig at jeg er den maskuline i forholdet, og hun den feminine. hadde jeg hatt en kjæreste som var større/sterkere enn meg hadde nok selvtilliten min visna vekk og død Jeg generaliserer kanskje mye her, men det jeg skriver er ikke feil. edit: men for å faktisk svare på emnet jeg tror alle foretrekker slanke mennesker. overvektige har bare en større aksept for andre som er overvektig eller tar dem som en nødløsning fordi dem ikke greier å få seg en slank person Endret 25. juli 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg er selv ganske slank, og jeg liker verken for tynne eller for tykke jenter. Overvektige damer er iallefall ikke fint. Ikke undervektige heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 edit: men for å faktisk svare på emnet jeg tror alle foretrekker slanke mennesker. overvektige har bare en større aksept for andre som er overvektig eller tar dem som en nødløsning fordi dem ikke greier å få seg en slank person Du sa at det du skriver ikke er feil? Det er feil så det synger etter.. Jeg kan få basicly hvem jeg vil fordi jeg er pen og slank, men har valgt en mer overvektig person. Fail. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg tror de fleste jenter liker tanken på en diger kar som harver over dem, enten det er fett eller ikke. :!: Min egen kroppstype? Nja. Jeg liker at de er lavere enn meg, gjerne 10 cm eller mer. Jenter på rundt 160 eller lavere tenner meg veldig, men det kan ikke sies å være min kroppstype. Jeg er relativt slank (177cm/75kg) men kan godt like jenter som er lubne, noe de fort blir når de er såpass lave. Det er lettere å ha sex med en liten partner, da man alltid når alle steder på kroppen, det er lettere å slenge henne rundt i forskjellige stillinger og holde henne fast hvis hun plutselig skulle ombestemme seg midt i akten. Det kan selvfølgelig gå bra med større jenter og, men man har ikke like mye kontroll og det er en alltid en fare for at man blir overmannet og kjørt hardt med strap-on. 1 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Når ble "en tynn jente" betegnelsen på en jente med en ung guttekropp? Nå spørs det veldig på ''graden'' av tynn, man kan jo være tynn og fremdeles ha litt former, men når man tenker tynn så tenker man gjerne mer på jenta til venstre enn hun i midten på dette bildet: http://2.bp.blogspot.com/_ec66zi3Zw0A/SX5NgNbVsxI/AAAAAAAAAdU/C6bl86t1sTg/s400/women1.jpg Og det sier seg selv: mindre unødvendig fett = mindre former. Så du mener fett, betyr kvinnlige former! Ser også du sikter til noen bilder på din link. Hun til venstre, er da ikke tynn. Hun er slank! Og hennes positur viser ikke hvor brede hofter hun har. Hun i mitten har middels (normal) kroppsbyggning og hun til høyre er litt kraftig og lubben (eller feit). Hun til høyre har sikker en BMI på 25-27, eller noe mer. Men siker du til damer, med smale guttehofter så har du rett. De er formløse. Men mange slanke damer (med en BMI 19 - 22) har en sexy fin kropp, uten unødig fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg