Krankemot Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Er dette tilfelle? jeg har en bruker på jobben, med en iphone som må gjenopprettes, men får denne meldingen når jeg skal gjenopprette. er dette tilfelle? Jeg kan ikke utenvidere synkronisere med min pc heller, da ting vil forbinde seg med min pc, og ikke hans? Mvh Snorre Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nei, de er tilknyttet Apple-IDen og kan lastes ned på nytt. Som standard så skal kjøp være overført til PCen når man synkroniserer, så det skal egentlig bare være for brukeren å synkronisere etter man har gjenopprettet iPhonen. Det går å an å skru på Innstillinger - Butikk - Automatiske nedlastninger for program, og da vil man få opp en fane i App Store under Oppdatering for kjøpte programmer man kan laste ned på nytt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 ok, det var godt å høre, men ikke rart man blir usikker når man får kontrabeskjed her Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Du får meldigen fordi din Itunes konto ikke har kjøpt appene. Du har ikke tilgang til dem og derfor vil de ikke heller ikke kopieres tilbake. Når han kobler iphonene til igjen på sin egen itunes så vil han kunne kopiere appene tilbake til telefonen. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Dette kan også gjelde musikk som ikke er syncet med den aktuelle PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå