rema100 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Hei, skal snart reise til veitnam, jeg skal ha med 2 kilo med protein pulver begge er åpnet , tror dere jeg får problemer med tollen? Skal reise fra Sandefjord - damark- Singapore - veitnam. Grunnet til jeg spør er fordi det ser ut som narko . Vil ikke bli forsinka sånn at jeg mister flyet bare på grunn av det. Endret 10. juni 2011 av rema100 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det er ikke gitt at du kan ta med deg slike kosttilskudd inn i landet, og du nevner det faktum at det ser ut som narkotika. Jeg ville enten tatt med meg nye uåpnede bokser i kofferten eller best av alt, droppet proteinpulveret og heller bare spist mye kylling o.l i landet du skal til. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Egg er vel billig i Vietnam? Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Det er ikke gitt at du kan ta med deg slike kosttilskudd inn i landet, og du nevner det faktum at det ser ut som narkotika. Jeg ville enten tatt med meg nye uåpnede bokser i kofferten eller best av alt, droppet proteinpulveret og heller bare spist mye kylling o.l i landet du skal til. Det er mer lettvint med pulver. Men om det blir problemer så burde det gå fort. De ser og lukter med en gang at det er protein pulver med jordbær smak Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nåja, det burde gå fort, men det er snakk om Singapore og Vietnam, ikke de morsomste landene å bli mistenkt for narkotikasmugling... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Vi snakker om landet hvor man kan havne i buret for å eie en pakke tyggis. Ville vært veldig forsiktig. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Nåja, det burde gå fort, men det er snakk om Singapore og Vietnam, ikke de morsomste landene å bli mistenkt for narkotikasmugling... Ja, det var det da Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Chicken and eggs is the answer... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 jeg ville ikke tatt det med. Vet du om det er lovlig der engang? Selvom de etterhvert finner ut at det kun er protein pulver, kan det godt hende at du allerede har fått både en og to latexdekkede mannehender oppi stumpen. Sannsynligvis ikke noe gøy. Jeg ville heller sett om det fantes proteinpulver å få kjøpt i Vietnam, evt spist mye proteinholdig mat der nede. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Skal ringe Torp og høre hva de sier. Så får jeg se hva jeg gjør. Takk for svar Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Torp er ikke problemet... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Du må ha med deg minst 5 kilo hvis ikke er det ikke lov Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Kjøpte to forseila bokser skal ha det som hånd bagasje. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kjøpte to forseila bokser skal ha det som hånd bagasje. At noen gidder å risikere det stresset for noe protein pulver er fascinerende altså ^^ Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jepp, enig. Kan banne på at dersom tollerne på flyplassen i Vietnam ser at noen kommer med flere kg pulver så blir de mistenksomme Morsomt å bli satt på ventecelle der nede imens de finner ut hva det pulveret egentlig er for noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå