Gå til innhold

Skal ta med protein pulver til utlande ,problemer med tollen?

rema100

Anbefalte innlegg

Hei, skal snart reise til veitnam, jeg skal ha med 2 kilo med protein pulver begge er åpnet , tror dere jeg får problemer med tollen? Skal reise fra Sandefjord - damark- Singapore - veitnam. Grunnet til jeg spør er fordi det ser ut som narko . Vil ikke bli forsinka sånn at jeg mister flyet bare på grunn av det.

Endret av rema100
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke gitt at du kan ta med deg slike kosttilskudd inn i landet, og du nevner det faktum at det ser ut som narkotika. Jeg ville enten tatt med meg nye uåpnede bokser i kofferten eller best av alt, droppet proteinpulveret og heller bare spist mye kylling o.l i landet du skal til.

Lenke til kommentar

Det er ikke gitt at du kan ta med deg slike kosttilskudd inn i landet, og du nevner det faktum at det ser ut som narkotika. Jeg ville enten tatt med meg nye uåpnede bokser i kofferten eller best av alt, droppet proteinpulveret og heller bare spist mye kylling o.l i landet du skal til.

Det er mer lettvint med pulver. Men om det blir problemer så burde det gå fort. De ser og lukter med en gang at det er protein pulver med jordbær smak

Lenke til kommentar

jeg ville ikke tatt det med. Vet du om det er lovlig der engang?

Selvom de etterhvert finner ut at det kun er protein pulver, kan det godt hende at du allerede har fått både en og to latexdekkede mannehender oppi stumpen. Sannsynligvis ikke noe gøy.

Jeg ville heller sett om det fantes proteinpulver å få kjøpt i Vietnam, evt spist mye proteinholdig mat der nede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...