Betongmannen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har et ørlite problem med dette spillet. Når jeg prøver å starte spillet så kommer introen opp, og så er det rett tilbake til desktop uten noen form for feilmelding eller noe, bare rett ut. Poff. Ikke gøy. Mitt system: Samtron 96P 19" CRT Asus A7V8X AMD Athlon XP 2400+ Sapphire Radeon 9600 Pro 512 MB DDR-RAM WinXP Pro m. SP1 (Alle drivere er de nyeste) Har hørt at Rise of Nations ikke er noen fan av Via chipset, men det fungerte på den forrige maskinen, som også var en AMD + Via, så jeg kan rett og slett ikke fatte og begripe hvorfor den leker idiot nå! Er det noen som har vært bortpå dette problemet før, eller som har en løsning på problemet? Og ja, spillet er originalt. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har et ørlite problem med dette spillet. Når jeg prøver å starte spillet så kommer introen opp, og så er det rett tilbake til desktop uten noen form for feilmelding eller noe, bare rett ut. Poff. Ikke gøy. Mitt system: Samtron 96P 19" CRT Asus A7V8X AMD Athlon XP 2400+ Sapphire Radeon 9600 Pro 512 MB DDR-RAM WinXP Pro m. SP1 (Alle drivere er de nyeste) Har hørt at Rise of Nations ikke er noen fan av Via chipset, men det fungerte på den forrige maskinen, som også var en AMD + Via, så jeg kan rett og slett ikke fatte og begripe hvorfor den leker idiot nå! Er det noen som har vært bortpå dette problemet før, eller som har en løsning på problemet? Og ja, spillet er originalt. Hørtes ikke ut som et ørelite problem, nærmere et større problem Du sier du har alle drivere, men har du nyeste BIOS til HK? og evt BIOS til Skjermkort? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Ja, nyeste BIOS til HK er installert. Finner ikke noe annet enn drivere hos ATI, så jeg regner med at det ikke er noe mer å hente der... Microsoft har heller ikke noe info om problemet heller. Skal det være så inn i granskauen vanskelig å få et spill til å fungere da? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ja, nyeste BIOS til HK er installert. Finner ikke noe annet enn drivere hos ATI, så jeg regner med at det ikke er noe mer å hente der... Microsoft har heller ikke noe info om problemet heller. Skal det være så inn i granskauen vanskelig å få et spill til å fungere da? Burde ikke være det... er spillet orginalt? Hvis det er det, stikk og bytt det. Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Prøv å les readme fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå