Joachim_F Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Gamma World blir dataspill. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har lest mye om Gamma World opp gjennom tidene. Skal ikke si annet enn at jeg kommer til å følge med på denne tittelen. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) "Tredjepersons skytespill"? Får nesten litt dårlig samvittighet for å være negativ men kan ikke la være. Liker vanligvis postapoc, men det her blir nok like mye rollespill som nettopp Daggerdale. Regner med en standard run&gun, kanskje en kombo av Fallout3 og Borderlands. Om TSR fortsatt eksisterte så ville de kollektivt rotert i gravene sine, eller noe sånt. Kanskje Bedlam Games kunne gitt bort prosjektet til Larian... Endret 10. juni 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Everket Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Først hørtes dette litt spennende ut, kul setting. Men viss det er utviklerne av daggerdale så bryr jeg meg ikke litt en gang. Daggerdale var et så ufattelig unødvendig spill, umotivert og halvhjertet. Hvorfor gadd de lage det spillet en gang? For det er helt tydelig det bare var for å slenge et spill ut med D&D tittelen asap uten å prøve en gang. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Tror skal teste dette, alt som sier post-apokalyptisk og rollespill er påå listen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå