mcgroven Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Er dette vinterens vakreste pirateventyr? Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Må si jeg absolutt ikke liker denne: "målet er at spillet skal være nesten helt identisk på alle plattformer," Men spillet virker spennende det, traileren var awsome ihvertfall Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg liker det utsagnet egentlig. Ettersom etter det jeg har forstått så fokuserer de på PC versjonen, men prøver å gjøre konsollversjonen like bra. Tror ikke de har tenkt å nedgradere pc-versjonen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Go Pirhanha Bytes!!, nå får de Gothic navnet tilbake også!. Endelig en spill nyhet der jeg ikke er skeptisk men bare tenker KJØPE!., lenge siden sist. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Liker også det ettersom det første var halvferdig på xbox360, bra spill i bunn men det var endel ting som var åpenbart gjort i full fart... Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Få kan utforskning så godt som Pirahna Bytes, gleder meg! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Den traileren smakte godt Må vel testes ut når det kommer =) Lenke til kommentar
Dal Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 ... men har spillet noe som helst med Risen 1 å gjøre? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Yarr! Likte Risen godt, når det da er oppgraderinger derifra óg vi går over til sjørøvere ... ja, er vel bare å glede seg tenker jeg. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Så ut som et veldig interessant piratspill med herlige omgivelser helt til ALIENS ??? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Så ut som et veldig interessant piratspill med herlige omgivelser helt til ALIENS ??? Neida Det finnes jo fisker med sånt lys foran, tenk på det som en evolusjon og at den fikk ben! Mutant-fisk Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Den ligner faktisk veldig mye på en sånn dypvannsfisk ja, med bein, haha. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Så ut som et veldig interessant piratspill med herlige omgivelser helt til ALIENS ??? Neida Det finnes jo fisker med sånt lys foran, tenk på det som en evolusjon og at den fikk ben! Mutant-fisk Håper den har et laken eller liknende for å gjemme trynet der for den lyskulen lurer ingen. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Spillet kan bli interessant. I et sjørøverspill med reise fra øy til øy bør det skje noe på sjøen. Godt å se at grafikken sitter, men får se hvordan menyer og slikt håndteres når spillet skal se likt ut på alle plattfromer. Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Dette spillet gleder jeg meg virkelig til. Tipper det overgår the Witcher 2 og Skyrim så det holder. Slik Gothic 2 og 3, Risen 1 har vært klasser over spill som Oblivion og Dragon Age m.fl. Du får ikke bedre innlevelse, mer interaktiv og spennende verden å utforske, herlig og passende musikk og glimrende styring av rollefigur m.m. enn det Piranha Bytes leverer. De er kunstnere, røkla er mer eller mindre gode håndverkere. Jeg kan selvfølgelig bli skuffet, men tror de leverer igjen. Det er et par ting som bekymrer meg litt, som skytevåpen - samt at spillet skal bli litt for konsoll-"infisert". Men tror ikke det vil bli like påfallende som i The Witcher 2 og antatt Skyrim. The witcher 2 ble dessverre også alt for linjært, og for lite fri verden å utforske. Du blir hindret i nær sagt alle retniger du går, lite å utforske og det er komplett umulig å falle ned fra fjell og smale platåer osv. Misliker også sterkt hvordan looting fremstår, samt at du ikke kan hoppe, at du må klikke på "fotspor" når du skal gå opp og ned hindringer, og alle disse filmsekvensene en blir dratt inn i. Det trekker deg ut av handlingen og du mister innlevelsen. Slikt blir vi trolig spart for i Risen 2.. Endret 11. juni 2011 av casemodd Lenke til kommentar
wajkoepkal Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ser frem til denne tittelen. Lenke til kommentar
Gamer.no-follower Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Småfet trailer, selv om den ikke sier noe om hvordan gameplay blir. I likhet med kommentator "Dal" lurer jeg også på om det er noen slags kontinuitet fra Risen... Hmm... Og så jau, eg berre spyr: Kvisleis taklar Nvidia 8800-grafikkort Risen 2? (Vonar det taklar det betre enn eg taklar nynorsk) Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg vil ha Port Royale 3 jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå