Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Drikke alkohol fra flaska

vestby90

Anbefalte innlegg

Kan ha det gøy på fest uten alkohol også. Det handler bare om å tørre.

Pluss for den! Er bare jævlig slitsomt at dem øvrige deltakerne nesten blir fornærma hver gang jeg ikke drikker på fest. Å måtte argumentere om hvorfor hver gang blir slitsomt i lengden, spesielt dersom det er personlige og tunge grunner til alkoholavstand/måtehold..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forventet ikke så mye svar,:O.

Jeg må ikke bli full,er bare så digg å bli full fort.

Det er helt greit vis dere mener jeg er rar i hodet,lol.

Det eneste jeg lurte på var hvordan folk klarer å drikke rett

fra flaska uten å blande det med noe,syns det er litt kult jeg.

Lenke til kommentar

Forventet ikke så mye svar,:O.

Jeg må ikke bli full,er bare så digg å bli full fort.

Det er helt greit vis dere mener jeg er rar i hodet,lol.

Dem klarer det fordi dem klarer det. Mennesker er forskjellig.

At jeg ikke synes det er litt kult å drikke mest mulig fortest mulig er ett eksempel på at vi alle er forskjellige.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kan du slutte og skrive i slike korte avsnitt? Det er ikke dikt du skriver nå.

Edit: Sambuca funker. Men er ikke så gøy dagen derpå.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Bøff en tampong fra kjerringa. Dyppe den i sprit og stikk den opp i rævva. Full på 10min.

Hvis man er singel så kan man forsøke å la være å bælme sprit på fest og heller snakke med kvinnsa.

Har du testet dette? høres ikkeserlig innbydende ut.

Det er også noe med den bli full fortest mulig mentaliteten som gjør meg kvalm. Bedre å bruke tid og kose seg.

Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke testa det selv. Jeg bare husker at sprittampong var noe som ble advart mot i media. Folk tok visstnok en tampong full av sprit og dytta opp i dåsa. Gutta hadde den i armhulen. Noen hadde visstnok på seg gummistøvler med sprit.

For de som ikke liker alkohol, men vil ha en rus så vil jeg foreslå Jesus, evt. cannabis sativa.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette har mykje med vane å gjere. Du venner deg etterkvart til å drikke rein sprit, mykje på samme måte som at du venner deg til å bestille ekstra sterk kebab.

Dersom du liker f.eks whiskey eller cognac, så har du vennt deg til å drikke og like noke som har ein alkoholprosent på ca 40%. Det vil då ikkje være den heilt store forskjellen på å drikke rein sprit frå eit like glass kontra å drikke rein sprit rett frå flaska.

Men dersom du setter pris på ein god whiskey så vil du mest sannsynlig også foretrekke å nyte den fra eit glas slik at du får ut alle smakane, i staden for å styrte dei edle dråpane rett frå flaska.

Lenke til kommentar

Tequilashots er en fin måte å bli raskt full på. Dryss litt salt på overdelen av hånda, i gropa mellom tommelen og resten av fingrene. Stå klar med et shoteglass med Tequila og en bit sitron. Ta shoten raskt, og gnag sitronsafta ut av sitronbiten umiddelbart etterpå. Alkoholsmaken forsvinner.

Lenke til kommentar

Tequilashots er en fin måte å bli raskt full på. Dryss litt salt på overdelen av hånda, i gropa mellom tommelen og resten av fingrene. Stå klar med et shoteglass med Tequila og en bit sitron. Ta shoten raskt, og gnag sitronsafta ut av sitronbiten umiddelbart etterpå. Alkoholsmaken forsvinner.

Men blir du drita på dette engang, blir du kvalm bare på tanken neste gang. Ekte god lagret Tequila skal ikke drikkes med salt og sitron, den skal nytes temperert som f.eks en avec. Salt og sitron ble brukt for å skylle ned den dårlige hjemmebrenten i Mexico.

Lenke til kommentar

På senere tid så har jeg også fått problemer med ren sprit. Vet ikke hvorfor, har bare blitt sånn. Whiskey og slikt går greit, men ikke vodka og hjemmebrent. Men jeg har funnet den ultimate løsningen. Funker på meg ihvertfall:

1. Ta et glass

1. Fyll halve glasset med sprit (kan blandes etter egen vilje)

3. Fyll andre halvparten med appelsinjuice.

Smaker konge og kan drikkes lett og fort :)

Lenke til kommentar

post-139521-0-17746700-1307750029_thumb.jpg

Det å bli full er jo en u-ting. Hvis du tar deg tid og faktisk koser deg med drikken, får du det garantert mye kjekkere. Du kan jo tvinge i deg et par shots til å begynne med for å bli litt brisen, og etter det ta deg litt tid. Når du blir full har du vippet over på feil side, slik jeg ser det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Eller start tidligere? Skader vel ikke å kose seg med et par pils sammen med maten før du drar bort festen. Da slipper du likevel å stresse så utrolig mye som du gjør, samtidig som at det er litt tryggere enn å bælje nedpå absolutt alt på null-komma-niks.

Lenke til kommentar

Stikk penisen din nedi et glass sprit, da blir du kjapt full.

Dersom du lar spriten gå veien om magesekken så vil det alltid være en moderat forsinkelse før alkoholen kommer inn i blodet. Innta heller 1-2 alkoholenhetere et kvarter før du planlegger å møte folk om det er så viktig å bli full kjapt.

Skal også sies at kvaliteten på spriten har litt innvirkning på hvor lett den glir ned.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...