vestby90 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Morn,gutt på 21 her. Jeg syns det tar så lang tid å bli full ved å blande alkoholen med brus,hvordan kan jeg få ned flaska fortere?. Jeg bruker sånn 2 timer på en 40% flaske. Har prøvd å drikke fra flaska men brekker meg bare. Har også prøvd shots,funker ikke det heller. Noen tips?. Da mener jeg sånn 40-60% flasker. Takk vis svar.. Lenke til kommentar
lubblubb Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Kan jo lage gele shots også? Hjelper og shake med masse isbiter, det fjerner mye av smaken. Endret 10. juni 2011 av lubblubb Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Redbull shots er digg 4 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Drikk mer rett fra flaska og bygg opp resistens :!: Hvorfor i alle dager er det viktig for deg å drikke en flaske 40% fort? Etter halvparten nede burde du jo være rimelig brisen ville jeg tro, det hadde hvertfall jeg vært. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 2 timer på en helflaske? Det må da være raskt nok. 2 Lenke til kommentar
vestby90 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg vil bare bli full veldig fort,det er alt,jeg må sitte kjempe lenge og blande med brus,det er så kjedelig,har prøvd alt mulig shots, men det smaker jo så d**tt,jeg kaster nesten opp også. Har hørt om 15 åringer som sitter og koser seg med 60% fra flaska, jeg klarer ikke en flaska på 20% engang. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvis du synes det er kjedelig å drikke,så burde du kanskje la være ? Hva med å finne en alkoholholdig drikke som du faktisk liker,og kan kose deg med ? Du blir full av det også... 6 Lenke til kommentar
vestby90 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Drikker en del pære cider på 4,7%,det er jo rene godteri. Men jeg har lyst til å ta det rett fra flaska,og bli veldig full veldig fort,men klarer det ikke,svir i hele munn,kanskje ikke rart men,. Må man bare prøve og prøve?,lol. Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Er det all sprit som er problemet eller bare en type. feks vodka? Du burde starte med små- shots og venne deg til smaken, dessuten etter egne er.aringer så blir man fortere full hvis man tar et drag fra en sigarett 1 Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 2 timer å drikke ei hel flaske? synstes det høres raskt nokk ut jeg, hva skal du gjøre resten av kvelden da? sitte å være møkkings å ligge på do å spy? Mitt tips, bruk lengre tid Lenke til kommentar
vestby90 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Det er ikke alltid jeg får kjøpt flasker på polet, så når jeg først får tak i en har jeg lyst til å drita der og da,ikke sitte og tukle med brus og sånn. Det er bare alt. Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Okei, da anbefaler jeg, Gele shots Spise vodkan? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 hvis du skal på polet kan du jo prøve å kjøpe noe annet, noe som renner fort ned hos meg ihvertfall er Hot and sweet og minttu pleier å kjøpe det når jeg skal bli fort full fordi det er så greit å drikke reint. Ikke kjøp 2 av samme flaske tho. det kan bli litt mye veldig fint med en av hver Lenke til kommentar
vestby90 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Det har jeg ikke prøvd,høres digg ut.:O Må få til det,heh. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Minttu smaker tannkrem og hot and sweet smaker tyrkisk pepper Lenke til kommentar
vestby90 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Tror ikke jeg har tålmodighet,er nok det, skal kjøpe litt forskjellig neste gang jeg skal dit, skal få tak i sånn tyrkisk pepper,høres nice ut. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Minttu er 40% å virker som faen, de fleste jeg kjenner som drikker det blir rimelig tullerusk veldig fort Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 En flaske sprit på to timer er fort, enten vi snakker halv-eller helflaske - sistnevnte er jo direkte farlig. Det er rask promilleøkning som gir blackout, så om du skulle klare å bli fortere full vil du muligens ikke huske noe av det. Hvis du vil ha en kickstart på fylla er det bedre med en shot eller to, og så ta det litt med ro. Samme hvor fort du drikker bruker alkoholen en stund på å begynne å virke. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Er noen som trenger litt mer en 2 shots for at det skal begynne å virke, personlig trenger jeg ca en 3-5dl med sprit før jeg i det heletatt begynner å bli full. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå