Sphio Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Ja, har da problemet med at min nybygde PC ikke finner HDD'n min i Windows. Den finner den i Bios, jeg fikk til å med mulighyet til å innstallere windows på den da jeg gjorde det. men etter at jeg installerte windows så finner jeg den ikke i min datamaskin. Jeg finner den fortsatt i windows. noen som har noen anelse? edit: har en OCZ Vertex 2 120GB SSD som OS drive HDD er Samsung spinpoint f3 1TB Edit 2: fiksa, skjønte ikke åssen jeg formaterte disken i W7, alltid brukt xp før. Endret 10. juni 2011 av Sphio Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Høyreklikk min datamaskin >behandle >diskbehandling. Ser du den der? 1 Lenke til kommentar
TaCune Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det kan være at inst. i bios er satt til og kun drive OS disken, og at den andre disken blir fjernet, grunnet raid inst, o.l. Type hovedkort har du? Finner du disken i partisjons programer ? (kan være at manglende partisjon skjuler disken) Lenke til kommentar
Sphio Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Løst Endret 10. juni 2011 av Sphio Lenke til kommentar
TaCune Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Flott om du skriver hva du gjorde for å fikse problemet, slik at andre også kan få bruk for posten Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Regner med at det var det vanlige, svaret er i post #2. Som det står i min signatur, Diskbehandling er ukjent for mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå