Citizenx Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 http://www.gamespot.com/pc/action/halflife...ws_6072668.html Jaja, får jeg lenger tid på meg til å skaffe nytt skjermkort Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Disse ryktene skal vist ikke være sanne. :smile: http://no.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=6992 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Om det er sant eller ikke, kommer det jo ikke som et sjokk akkurat. Er vel ingen spill som kommer ut til første releasedato. EVER Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det står i Itavisen også nå! Half-Life 2 blir forsinket. Men rekker julehandelen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jau. Jeg stoler mere på Gamespot enn gamereactor, som er ei norsk side jeg aldri har hørt om før nå. Uansett, iflg www.planethalflife.com, er denne emailen som det refereres til bare ei myte, kan like godt være et påfunn fra noen fanatiske HL2-fans. I quote: Igår: There is a mail (supposedly) from Gabe Newell where he's quoted as saying, "First time I've heard about this," but until we hear an official statement from Valve to the contrary, we're going to believe Vivendi. Given the amount of lead-time required to publish a game like HL2 and everything else we've heard about the game's progress so far, this delay isn't that shocking. Idag: Just a follow-up on yesterday's Half-Life 2 delay story: to clear things up, we have confirmed directly with Vivendi Universal that there is a delay. We've even double checked. Valve has yet to send an official confirmation or denial either way on this, and other sites are reporting that there isn't a delay based on alleged email answers Gabe Newell sent to random fans. In some cases, these mails are obviously forged. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvertfall noe driiit hvis det stemmer Eneste positive er at man da får spart opp mer penger til ny PC... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Half life 2 har utgivelsesdato i midten av november :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå