TSP Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Spørs nå hvilke problemer du tenker på? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nå var forumet nede litt, men favoritter vises ikke som vanlig Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Nehei? De vises som vanlig hos meg: At forumet var "nede" skyldtes noe debug-kode som ble lagt inn, det gjorde at spørringene nødvendige for å hente tråder ikke fungerte og dermed ga en SQL-feil. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg gir opp Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Er det mulighet for å lage en "Åpne alle i faner" knapp eller en sjekk boks, åpne knapp? Er veldig tungvindt å åpne alle manuelt. 2 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er en ting jeg har irritert meg litt over, er det ingen steder det står hvilken sider man er på i en tråd på mobil temaet? (iPhone) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Synes den IP.Board kommer med funker helt utmerket Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Synes den IP.Board kommer med funker helt utmerket Hva du tenker på nå? Nye "View new content"? Jeg synes den har en del mangler og ikke helt optimale filtreringsmuligheter. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Tenkte på "My Content" Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Tja, jeg et noe uenig. De tingene som irriterer meg mest er den "hardkodede" grensen på 1000 resultater og at det er bygget som en del av søkefunksjonen som gjør at det arver dens svakheter og begrensninger. I tillegg er de fremdeles ikke flinke nok til å fronte funksjonaliteten i mine øyne, de gjemmer den jo bort. Men det er bra de endelig kom på banen med noe lignende til Mine innlegg i 3.0? Skulle vært der for lenge siden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Så absoultt! Vet ikke hvor mange ganger jeg har skrevet på forumet til IPS, og snakket om dette. Og når de først kommer, så er den gjemt bort. Var ikke klar over limiten på 1000, dog jeg ikke bruker å se så langt tilbake Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 kan man flytte ignorerte tråder tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå