Gå til innhold

En oppdatert "Mine innlegg" er på plass!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting faller ut fra mine favoritter (som jeg har lagret som favoritter)

Her hvis jeg bare viser 3 tråder

Men teknisk sett har du fremdeles trådene som favoritter, sant? Det er bare selve merkingen som viser at de er favoritter som ikke vises for deg? (Sjekk favoritter-fanen)

Og her vises plutselig tråder som jeg har som favoritter, men som ikke vises under "Mine innlegg + favoritter", men kun under favoritterfanen

Hvis en tråd er favorisert og ignorert vil den ikke lenger vises i "Mine innlegg + favoritter". Dette står nevnt i changeloggen.

Noen mindre oppdateringer er gjort:

• Fane for ignorerte tråder
  • Mine innlegg + favoritter viser ikke lenger tråder som er favorisert om de er ignorert
  • Rødt kryss har blitt til blått kryss
  • Tracker-fanen vises ikke hvis Tracker ikke er installert (merkes ikke)
  • Rapport-fanen er skjult for de uten tilgang til rapportpanel
  • Fikset feil som gjorde at favoritter ikke støttet mindre enn 30 tråder per side
  • I mobilutseendet kan man nå klikke seg direkte til kategorien en tråd er i
  • Fikset lenker som lenket feil i Tracker-fanen
  • La inn ekstra informasjon i Rapport-fanen (kategori og status)

Lenke til kommentar

Som jeg viste igår, da måtte jeg innom "administrer ignorerte emner" for å finne fram tråder som jeg har hatt som favoritter lenge, men som forsvant. Hvis jeg gikk fysisk inn på tråden, sto det at den var lagret som favoritt. De forsvinner rett og slett, plutselig finner jeg igjen tråder under siste 24 timer som jeg skal ha som favoritter. Og noen var ikke under favoritter-fanen igår.

Kanskje du kan logge deg inn som meg (hvis du lover å ikke gjøre masse teite ting), så kan du se om du finner noen feil? For nå må jeg sove

Lenke til kommentar

Kanskje du kan logge deg inn som meg (hvis du lover å ikke gjøre masse teite ting), så kan du se om du finner noen feil? For nå må jeg sove

Jeg er administrator, hvis jeg hadde et ønske om å gjøre masse teite ting ville jeg nok allerede ha gjort det. Jeg kunne slettet hele forumet for den saks skyld, men det er ikke akkurat slike beslutninger som ville gjort meg spesielt ettertraktet blant fremtidige eller nåværende arbeidsgivere ;)

Men tror ikke det skal være nødvendig for meg å logge inn som deg, vil i alle fall at du først bekrefter at du forstår følgende:

Mine innlegg + favoritter viser tråder du har svart i og tråder du har favorisert, men eksluderer alle tråder du har ignorert - uavhengig av om de er favorisert eller ei. Hvordan denne fanen oppfører seg ble endret.

Mine innlegg viser kun tråder du har svart i, men ikke de du har ignorert. Viser ikke favoritter.

Favoritter viser alle tråder du har favorisert, selv om de er ignorert. At du har ignorert en tråd har ingen effekt.

Ignorerte viser kun alle tråder du har ignorert.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Jada, det vet jeg. Men hvorfor forsvinner det da tråder fra favorittene mine uten at jeg har gjort noe?

Kanskje for lenge lenge siden, da man mine innlegg+favoritter ikke fungerte, at jeg da ignorerte noen tråder fra mine innlegg slik at de ikke ble duplisert. Men jeg har ikke endret noe som helst disse dagene

Edit: Vet du hva, virker som om dette kun gjelder meg. Så ikke stress, ikke gjør noe før evt noen andre bekrefter at de har samme problem. Jeg klarer meg. Nå skal du få sove

Endret av Jason Something
Lenke til kommentar

Jeg ser i databasen at du har følgende dobbelt opp av ignoreringer:

Ønsker å få gjennoprettet gammel konto. Hjelp? 1277890 136159 2

Forumtreff i Bergen: 09.07.2010 BLI MED =D 1237751 136159 2

Isbjørnklubben - hvordan klare medlemstesten 1224406 136159 2

Klage på parkeringsbot 1224646 136159 2

Er "ginger" (rødt hår, fregner og lys

hud) en sykdom ? 1126723 136159 2

Matvarer man bør unngå i vagina? 1306339 136159 2

Du har ikke noe dobbelt opp av favoriseringer. Er det trådene over du har konsekvent problemer med? Det er det eneste jeg kan komme på per nå som kanskje kan forårsake problemer.

La oss se bort fra evt. problemer med at tråder ikke er merket som favoritter, selv om de teknisk sett er lagret som favoritter enn så lenge.

Per nå har du i alle fall The Walking Dead-tråden lagret som favoritt i databasen, den er ikke ignorert, og du har svart i tråden. Så den skal vises i fanene "Mine innlegg + favoritter", "Mine innlegg" og "Favoritter".

Kan du komme på noen måter hvor du ved et uhell kan ha fått ignorert tråden?

Lenke til kommentar

Ok. Kan du gå hit: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras&section=myposts_new og kopiere listene nederst over dine ignorerte og favoriserte tråder. Gjør dette gjerne flere ganger om dagen, spesielt ved anledninger du føler noe har forsvunnet uten at du har peil om hvorfor. Noter deg hvilke tråder du evt. har ignorert og favorisert med vilje i løpet av dagen. (Eller fjernet med vilje fra favoritter eller oversikten over ignorerte)

Send meg en PM når du har samlet litt informasjon.

Akkurat nå har jeg ikke så mange gode ideer i forhold til hvordan jeg kan løse problemet ditt, men vi skal nok komme til bunns i det.

Lenke til kommentar

Ok, da er jeg klar over at hjertet noen ganger ikke vises for tråder som er favorisert. Jeg skal se om jeg kan finne ut om det er noen spesiell grunn til det. Men at det noen ganger ikke vises et hjerte for favoriserte tråder, som likevel fortsatt er favorisert, vil jeg ikke anse som et spesielt kritisk problem.

Det er verre om tråder fysisk forsvinner fra dine lister over ignorerte og favoriserte tråder. Det er heller slike problemer jeg er interessert i å få mer informasjon om.

Lenke til kommentar

Hokus pokus? Hva skjedde nå?

Hvis du ser på bildene dine. Kan du si om du ser noe system i forhold til når problemet oppstår?

F.eks. om det oppstår hvis øverste tråd i listen hvor hjertet ikke vises ved en favorisert tråd, er en tråd du ikke har svart i, f.eks.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...