TMB Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Mine innlegg + favoritter viser ikke lenger tråder som er favorisert om de er ignorert Da burde dere også fjerne Favoritter vil overstyre når man holder musepekeren over krysset til høyre. Endret 8. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 "•Fikset feil som gjorde at det alltid ble vist 30 tråder i favoritter" Hva vil dette si? Hva var feilen? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Mine innlegg + favoritter viser ikke lenger tråder som er favorisert om de er ignorert Da burde dere også fjerne Favoritter vil overstyre når man holder musepekeren over krysset til høyre. Skal fikse det "•Fikset feil som gjorde at det alltid ble vist 30 tråder i favoritter" Hva vil dette si? Hva var feilen? Feil formulering av feilen. Har endret til: Fikset feil som gjorde at favoritter ikke støttet mindre enn 30 tråder per side Dvs. at hvis man f.eks hadde valgt 5 tråder per side, men hadde 16 favoritter ville fortsatt 16 tråder blitt vist. Hadde man 32 favoritter ble det korrekt med 2 sider. Jeg tror og det ble korrekt at det ble vist opp til 50 tråder dersom man hadde valgt 50 per side, var bare for tall under 30 det var et problem. Husker ikke helt feilen for å være ærlig. Hadde og glemt følgende punkt i listen: I mobilutseendet kan man nå klikke seg direkte til kategorien en tråd er i edit: glemte også: Fikset lenker som lenket feil i Tracker-fanen La inn ekstra informasjon i Rapport-fanen (kategori og status) får vel begynne skrive changelist underveis .. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg ga nettopp førsteposten det siste plusset det trengte for å bli en populær post. Jeg forventer en venneinvitasjon fra TSP umiddelbart. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Hvorfor får ikke tråder som jeg har lagret som favoritter, hjerte foran seg lengre? Og se bilde, her er det noe galt Hvorfor endrer trådene seg etter hvor mange jeg velger å vise? Endret 8. september 2011 av Jason Something Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Noen andre som har samme feil? Speak out! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 TSP, hvor er du? Alt er bare rot Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Helt normal hos meg. Om du har store problemer kan du jo f. eks ta i bruk Mitt Innhold (id må være satt lik din id, jeg har satt den inn for deg). Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har du sett om det er forskjell hos deg altså, om du velger å vise 5 eller 10? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ja, som jeg sa; den er normal. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ok da er det visst bare her det er problemer. Someone out there hates me Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Hvorfor får ikke tråder som jeg har lagret som favoritter, hjerte foran seg lengre? Og se bilde, her er det noe galt Hvorfor endrer trådene seg etter hvor mange jeg velger å vise? Usikker. Klarer ikke reprodusere feilen selv... Har du "Alle" på det andre tidsvalget og? Eller X måneder? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Alle, alle, alle kategorier. Tråder forsvinner fra favoritter og mine innlegg Tråder er blitt ignorert uten at jeg har gjort det Endret 8. september 2011 av Jason Something Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Men de trådene som vises er alle tråder du har favorisert eller deltatt i? Er det noen som ikke vises som skulle blitt vist? F.eks? De ble vist igår? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Haugevis av tråder jeg har deltatt i, og som jeg har hatt som favoritter, forsvant fra listene mine. Jeg fant de igjen under ignorerte tråder og hentet de fram igjen derfra. Dette skjedde idag, alt var normalt igår Eks på tråd som forsvant, som jeg har hatt under favoritt lenge: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764680 Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Finnes det en funksjon som lar deg søke etter dine innlegg i spesifikke tråder? Si for eksempel at jeg har lyst til å finne alle mine innlegg i denne tråden, kan jeg trykke på en knapp og få de opp? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Niks. Men en av tingene jeg har lyst til å se på 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Nå kødder det seg igjen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Vises trådene i riktig rekkefølge? Hva skjer hvis du med url-magi f.eks endrer antall per side til 3? Er det det på venstre eller høyre side som er riktig? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ting faller ut fra mine favoritter (som jeg har lagret som favoritter) Her hvis jeg bare viser 3 tråder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå