Occi Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Tråder per side endrer ingenting hos meg. Det vises like mange tråder på alle sidene, og uansett om jeg velger 5, 10, eller 30, så er det fortsatt veldig mange fler tråder vist. Jeg er litt usikker, men tror kanskje den viser absolutt alle trådene jeg har skrevet i, men skal ikke si sikkert. Er helt tilbake til 2007. Dermed tar også siden mye lengre tid å laste, pga. det er veldig mye innhold. Må fikses :-) Liker også heller ikke at teksten på særlig trådtitler er blitt større, slik at jeg ikke kan velge sidetall direkte fra mine innlegg. Et eksempel er " Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden ", som jeg før kunne velge side 958 eller hva som er siste f. eks. Veit det går an å trykke på siste innlegg i stedet, men allikevel. Kan selvfølgelig gå i gang og lage min egen css for det, men føles litt unødvendig ut. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Første gang jeg går inn på "mine innlegg" er det bare gamle tråder som dukker opp. Når jeg oppdaterer så ordner det seg Edit: Og skjønner ikke hvor "avkryssningsruten er til i mine innlegg" er? Endret 10. juni 2011 av Jason Something Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Første gang jeg går inn på "mine innlegg" er det bare gamle tråder som dukker opp. Når jeg oppdaterer så ordner det seg Og dette opplever du hver gang? Nå har det kommet inn meldinger om fire sjeldne(?) feil som i alle fall jeg ikke opplever. 1. Herr Brun kommer ikke inn i "Mine innlegg" i det hele tatt(?) 2. For Runar virker ikke rapport-fanen. (helt hvit side) 3. Occi- har problem med at alle trådene han har deltatt i/har som favoritt vises på første side(?) 4. Jason Something opplever at bare gamle tråder vises første gang man går inn. Huff. Jeg skal gjøre mitt ytterste for å komme til bunns i problemene, beklager ulempene. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ja, hver gang idag. Som om det er automatisk lagret fra da jeg lukket vinduet i går Nå dukket det plutselig opp en boks til høyre for trådene, de var ikke der isted. Regner med at de er til å fjerne tråder Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 på min iPhone får jeg ikke lenger opp muligheten til å gå til det inlegget jeg sist leste eller hvordan jeg skal forklare, den orangsje pila har blitt borte ihvertfal. Så om det har kommet nytt svar i tråden må jeg gå til den siden svaret kom på også scrolle ned til inlegget... Du kommer til nyeste innlegg ved å trykke på trådtittelen. Du kan gjøre det samme i den «ordentlige» versjonen også. Aaaha! *feeling stupid* Lenke til kommentar
eveant Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Hvis du hadde lest litt tidligere i tråden, så står det at det er det. Edit: Den var til Jason Endret 10. juni 2011 av eveant Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hos meg, så er det ikke alle trådene som har sideantall greiene. Noen har det, men ikke alle. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 AnaXyd, det er et problem for andre her også, inkl. meg selv. Er det kun favorittråder det skjer med hos deg, og følgelig det blir fikset om du fjerner tråden som favoritt, så er det et allerede registrert problem Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Okay, da skal jeg gjøre det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg får timeout i opera og firefox på pcen også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg får timeout i opera og firefox på pcen også. Same here. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg kan ikke administrere mine innlegg lenger. Får bare blank side i Firefox og SQL error i Chrome. Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 på min iPhone får jeg ikke lenger opp muligheten til å gå til det inlegget jeg sist leste eller hvordan jeg skal forklare, den orangsje pila har blitt borte ihvertfal. Så om det har kommet nytt svar i tråden må jeg gå til den siden svaret kom på også scrolle ned til inlegget... Du kommer til nyeste innlegg ved å trykke på trådtittelen. Du kan gjøre det samme i den «ordentlige» versjonen også. Opplever det samme, men trådtittelen linker kun til førstepost. Er forøvrig kun et par tråder som har mistet sidelinkene, men det er jo selvfølgelig de jeg kikker mest i... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Dere som får timeout, kunne dere svart meg på om det funker for dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=myposts&sec=posts og/eller her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=myposts&sec=&limit=30&f=all&time=2592000 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Dere som får timeout, kunne dere svart meg på om det funker for dere her: http://www.diskusjon...posts&sec=posts og/eller her: http://www.diskusjon...ll&time=2592000 Har du en løsning for å komme inn på menyen hvor vi kan administrere Mine Innlegg? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 En oppdatering er lastet opp, løser det problemene dere har hatt? Har du en løsning for å komme inn på menyen hvor vi kan administrere Mine Innlegg? Funker det nå? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Som jeg fortalte deg på IRC har mine problemer forsvunnet, men det skjedde vel før du gjorde noen endringer. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Problemet med blått ikon og manglende sidetall er ihvertfall fikset Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Første gang jeg går inn på "mine innlegg" er det bare gamle tråder som dukker opp. Når jeg oppdaterer så ordner det seg Dette er i orden nå Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 på min iPhone får jeg ikke lenger opp muligheten til å gå til det inlegget jeg sist leste eller hvordan jeg skal forklare, den orangsje pila har blitt borte ihvertfal. Så om det har kommet nytt svar i tråden må jeg gå til den siden svaret kom på også scrolle ned til inlegget... Du kommer til nyeste innlegg ved å trykke på trådtittelen. Du kan gjøre det samme i den «ordentlige» versjonen også. Opplever det samme, men trådtittelen linker kun til førstepost. Er forøvrig kun et par tråder som har mistet sidelinkene, men det er jo selvfølgelig de jeg kikker mest i... Dette er nå fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå