Yonaz Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Har problemer med at mobil regningene minne kommer opp mot 500/600 i mnd. Noen som har et abonnement og annbefale som man betaler en fast avgift på 200 kr i mnd? Bruker mobilen til litt ringing og nett surfing ellers så går det greit om mobilen ikke funger lengre etter opp brukt ringe tid/kvote. Endret 10. juni 2011 av Yonaz Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Prøv Ludo rød medium, de har telenorddekning. 199kr mnd. Og hvis du ønsker og ikke bruke mere enn 200kr så kan du altis legge inn en app på telefonen som hindrer deg i og ringe mere.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har problemer med at mobil regningene minne kommer opp mot 500/600 i mnd. Noen som har et abonnement og annbefale som man betaler en fast avgift på 200 kr i mnd? Bruker mobilen til litt ringing og nett surfing ellers så går det greit om mobilen ikke funger lengre etter opp brukt ringe tid/kvote. Hvis du skal ha noe som stopper deg i å ringe etter at de 200 kronene er brukt opp, må du se på kontrollabonnementene til NetCom og Telenor Mobil. Tror Tele2 har noe tilsvarende men er ikke sikker. De såkalte fastprisabonnementene hindre deg ikke i å ringe etter at månedskvoten er brukt opp, du hopper bare over på en ny pris... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg ville prøvd for eksempel OneCall sitt abonoment "Folkepakka". Da betaler du 199,- per måned. Inkludert i den prisen er 500 ringeminutter, 500 sms, 500 mms og 500 mb data. Jeg har det selv og har aldri kommet over grensen. Det eneste som noen måneder har vært litt knapt er data, men det er kun når jeg har hatt behov for nett på laptopen og har koblet meg til via hotspot på mobilen. Det som skjer når du overskrider den inkluderte bruken er at du betaler "vanlige" priser for det som kommer over. Har du en smartmobil finnes det apps som gir deg oversikt over forbruket ditt og varsler deg når du nærmer deg grensen, og da er det jo ikke verre enn å slutte å bruke aktuelle tjeneste. Lenke til kommentar
iceniko Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Chess gir deg 500 min\sms\mms\data per måned for 199kr Jeg tenker å ha denne abonnementen til høsten for meg. Endret 24. juni 2011 av iceniko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå