Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan takler du samlivsbrudd?

Anbefalte innlegg

Jeg taklet det dritt dårlig. Tok meg litt over 5 måneder å komme over ho. Tenkte på ho veldig mye, som jeg har funnet ut at er ganske dumt. Og nå er jeg ganske god venn med ho så det ble litt bra til slutt, men ønsker at ho aldri slo opp.

Det er aldri lett å være den som vil noe mer. Det kjenner jeg meg godt i nå for tiden. Og for oss går det ikke å være venner pr.idag, iallefall ikke mer enn helt overfladisk vennskap, nettopp fordi at mine følelser for henne må bearbeides helt og hun må være trygg på at jeg ikke har følelser for henne lenger som ødelegger vennskapet vårt. Dessverre er vi kommet til det punktet at jeg ikke vet om vi kommer til å bli venner igjen, og det er veldig vanskelig å takle når jeg vet at det kunne vært unngått dersom jeg hadde gjort ting annerledes, dersom jeg ikke var så standhaftig på mine(meningsløse) synspunkt. Mitt råd er å skaffe seg god avstand til eksen, slik at man raskt blir vandt til å være "alene" igjen, uten at man får så mange forvirrende følelser(slik som jeg har hatt etter bruddet nylig).

Går i samme klasse som ho og det er få elever på skolen, så jeg snakker/møter ho hver ukedag. På fritiden så er jeg for det meste alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går i samme klasse som ho og det er få elever på skolen, så jeg snakker/møter ho hver ukedag. På fritiden så er jeg for det meste alene.

Ser at den ikke er lett, men det vil bli bedre med tiden og slike følelser(selv om de er veldig vonde nå) så vil de avta etter hvert... Det er jo også snart sommerferie, håper det blir bedre da:)

Lenke til kommentar

huffda Nihilist1.... det er jo veldig forskjellig måter folk takler ting på. Og det er jo akkurat som edderkopper, noen har fobier mot dem , andre ikke. Slik tror jeg det er i kjærligheten også. Noen takler det bare dårlig, og kan jo ikke for det, for kjærlighet er faktisk utrolig sterke følelser i tillegg, og ikke bare en edderkoppfobi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...