thismeanswar Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 SOUNDCLOUD - SUMMER IS CUMMING MIX Min siste mix, slapp den på tirsdag. De nyeste miksene ligger på Soundcloud-profilen min, og du finner arkiv med mp3er på Mediafire. Om miksene faller i smak er det alltid fett å få egoet sitt massert med en kommentar eller add på SC. TRACKLIST: 01 - DJ Fresh - Gold Dust (Vocal VIP Mix) 02 - Freestylers - Frozen 03 - Yohanne Simon - Scream My Name feat. Nyree (Balkansky Remix) 04 - Skism - Rave Review 05 - Shy FX & T Power - Everyday 06 - Davr & Helicopter Showdown - This Sound 07 - Numbernin6 - Menace 08 - Skream - Rigging 09 - Bare & Datsik - King Kong 10 - Foreign Beggars & Noisia - Contact (dnb Mix) 11 - Cutline - Die For You (Shock One Instrumental Mix) 12 - Drumsound Bassline Smith - Freak (Original Mix) 13 - Phetsta - Prism 14 - Original Sin - Phantasm 15 - Drumsound Bassline Smith - Fu Manchu 16 - Urban Assault - In The Groove (dnb Mix) 17 - Drumsound Bassline Smith - Getting Better 18 - Fred V & Grafix - One Of These Days 19 - DJ Fresh - Talkbox 20 - DJ Fresh - Talkbox (Camo & Krooked Remix) 21 - Camo & Krooked - Breezeblock 22 - Gangcher and Ruin - Larum (Ft. Triamer) 23 - Disazt, Kos & Tenchu - Raise It Up 24 - Elite Synthesis Project - Ehs (Original Mix) 25 - Where's Huey ft. Andrea Britton - Stay (Specimen A Dubsteppin Remix) 26 - 16 Bit - FRZR900 27 - Specimen A - Forgot About Breaks (Original Mix) 28 - Feed Me - Green Bottle (Original Mix) 29 - Future Funk Squad feat. Mojo - Bring This On (Curtis B Remix) 30 - Feed Me - White Spirit (Original Mix) 31 - Kimberly Caldwell - Desperate Boys (Lucky Date Remix) 32 - Far Too Loud - Start The Party (Original Mix) 33 - Spencer Hill - Dub Disco (Lucky Date Remix) 34 - Specimen A - Where You Get That (Original Mix) 35 - Feed Me - Muscle Rollers (Original Mix) 36 - Phantastique - Somewhere In Time (High Rankin Remix) 37 - Wolfgang Gartner - Anthology (Madeon Mashup) 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg elsker miksene dine! Anbefales til samtlige i tråden på det aller greffeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå