Ruska Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hei Jeg ønsker å få datamaskina tilbake til det den var når jeg kjøpte den. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg får gjort det. Det er en Acer Emachine em 350 netbook. Prøver å bruke emachine recovery management for å få den tilbake til fabrikkstandard, men det eneste programmet gjør er å restarte maskina. Har prøvd å trykke f8,f10 og f12 i oppstart, men her skjer det heller ikke noe. Hvordan skal jeg få tilbakestilt hele maskina? Endret 10. juni 2011 av Ruska Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Nytt problem: Fant ut at d2d-recovery var disabled, så enable det nå. Men nå sliter jeg med at den ikke vil gå videre etter jeg har trykt alt + f10. Den står der bare å fryser. Noen som vet løsningen? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Dersom du ikke får startet den innebygde recoveryfunksjonen ved å trykke på ALT + F10 ved oppstart kan tyde på at recoverypartisjonen er skadet eller slettet. Har du da ikke brent ut et sett med recovery-plater, må disse bestilles fra Acer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå