Eskil87 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hallais Jeg lurte på om noen har prøvd å sette inn en Sunbeam Rheobus i et Chieftec Dragon kabinett? Går det greit å lukke døra med denne i? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Ja. Skal skal gå greit det. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Snakker du av erfaring? Må jo helst være 101% sikkert Takk for svaret foresten! Begynner å bli ganske sent, hadde ikke noe serlig håp for at det skulle komme noen svar i dag. Good Work Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Brodern har forgjengeren. Ser ikke ut som den fysiske størrelsen er forskjellige. For å være på den sikre siden så spør du bare Microplex om størrelsen er den samme. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 For de av dere som har et kabinett med dør i fronten: knappene stikker 1,2 - 1,3 cm ut fra fronten. Fra overklokking.no. Tror jeg har lest at de skal passe, ellers kan du jo bare måle. Lykke til. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Da har jeg mailet Microplex. Blir spennende å se om de sitter oppe sent på kvelden og driver på med support :-) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg kan herved bekrefte at det går... Har både rheobus i 3,5" og sunbeam i 5,25" i et chieftec dragon-kabinett, og døra går flott igjen den Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Ahh, det var jo gode nyheter! Men hvordan er det med 80mm Deltavifter på den? Den skal vel klare det siden den klarer 20W per kanal? Deltaviftene ligger vel på 10.xW Er ikke helt sikker på hvordan det er med tilkoblinger på Deltaviftene, er det bare "plug and play"? Kobles de rett i Rheobusen eller må de leeche litt av PSUen også? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ahh, det var jo gode nyheter! Men hvordan er det med 80mm Deltavifter på den? Den skal vel klare det siden den klarer 20W per kanal? Deltaviftene ligger vel på 10.xW Er ikke helt sikker på hvordan det er med tilkoblinger på Deltaviftene, er det bare "plug and play"? Kobles de rett i Rheobusen eller må de leeche litt av PSUen også? Deltaene går flott de... Ingen problemer. Du kobler de inn i de 2 hullene, ikke'no mer. Strøm osv får den via den 4-pins Molex'en du setter på Rheobus'en. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Høres bra ut dette ja! Må vel kanskje få bestillt noe snart da. Tusen takk for hjelpen Stakkars lommebok Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ingen årsak Får håpe lommeboken din kommer seg etterhvert Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Nå fikk jeg mail fra Microplex. De sa at det skulle gå greit det. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 *Woppie* Da har jeg bestillt 2x80mm Delta, Sunbeam Rheobus og en 80mm Enermax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå