Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Be ut dama bak kassen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke finn ut navnet hennes og spør henne via Facebook. Om du spør henne over Facebook er sjangsen for at hun sier ja mye mindre vil jeg tro. Jenter som har profiler på nettsamfunn blir som regel kontaktet av gutter daglig.

Takk for tipset! Da vet jeg hva jeg ikke skal gjøre når jeg forelsker meg i en jente jeg ikke kjenner :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herre h***** Gud! Er det ikke mulig å svare seriøst, istedenfor å peppre tråden med dårlige forsøk på å være morsom?! Dette forumet har virkelig tapt kvaliteten... Nei, jeg er forresten ikke trådstarter.

Snip...

IKKE legg penisen din på disken.

Hvorfor skal han ikke gjøre det?! Hva gir deg rett til å ikke tillate penis slenging på disken.

Forumbestefar har både rett og lyst til å ikke tillate penisslenging, som råd her på forumet altså. Dette er grunnen til at forumet aldri blir kvitt fjortisstemplet. (Som når det gjelder gutter tydeligvis strekker seg til de er godt over 20, etter plussingen å dømme...)

Desverre har jeg ikke ressurser til å gjøre noe med det. Jeg kan bare unnskylde til trådstarter og alle andre som poster her i kategorien for at vi ikke har klart å holde seriøsiteten oppe. Takk til de som i hvert fall forsøker å komme med hjelpsomme svar.

Geir :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jobber selv i butikk, og den hverdagen kan være stressende til tider.

Hvis butikken ikke er altfor stor bør du benytte anledningen når hun jobber "på gulvet" eller det er få/ingen i kassa før/etter deg.

Steg to må vel være å bli husket, for i løpet av en dag er det voldsomt mange man kommer over som er pene (i dette tilfellet kjekke), men man glemmer dem i mengden.

Å spørre om hjelp til å finne et produkt, spørre om noe ang et produkt, en anbefaling eller hva som helst er en god start.

Kanskje å presentere seg ikke er så dumt (ikke superhøflig med korrekt etikette da), siden man da har et navn å knytte noen til, altså noe mer enn mengden. Men gjør noe med situasjonen, butikkarbeidere ser nok positivt på det uansett i en ellers kjedlig hverdag vil jeg tro, og det vil nok oppfattes som positivt!

Lenke til kommentar

Det beste er som sagt å spørre rett ut. Personlig ville jeg rett og slett bare spurt om hun kunne tenke seg å finne på noe en dag. Om hun svarer nei til spørsmålet ville hun garantert ikke svart ja om dere bruker noen av de andre triksene som er nevnt i tråden.

Lenke til kommentar

Litt creepy om du ser ei som er fin og spør hu ut. Prøv å smalltalk mens du står i kassa et par ganger først. Kanskje du til og med får et hint om at hun vil bli bedt ut? Skader ikke å spørre. Bedre å angre på noe du har gjort enn noe du aldri gjorde!

Lenke til kommentar

Før du ber henne med på noe som helst, stikk innom butikken en rolig tid på dagen. Kjøp noen vilkårlige varer, deriblant kondomer. Småprat litt mens hun slår inn varene, og i farta nevner du hvor irriterende det er at de lager kondomene så veldig trange.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Mange useriøse svar her...

først må du bare få henne til å huske deg som "han hyggelige som handler hos meg" alltid smil, se henne litt ekstra i øynene, si tusen takk, ikke bare si "nei" når du ikke vil ha kvitering,osv.

så kan du prøve å prate med henne når hun ikke har kassatjeneste, da er du ikke lenger bare en random... Å innlede en samtale når hun sitter i kassa er en dårlig ide, siden hun vet at hun må holde en fasade for de andre kundene, som også ønker å bli betjent. Det skal være veldig lite folk i butikken for at det skal være greit å prate med henne i kassa.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Smil er så ekstremt lett å mistolke. Spesielt lett hvis hun jobber bak en kasse, der hun har øvd seg på å smile over ett par år.

Men kanskje et clue kan være at hun holder øyekontakten litt lengre enn normalt. Ett tips, forsøk å få henne til å le, sjansen for at hun ler er større hvis hun liker deg. Skal ikke være så vanskelig.

Lenke til kommentar

Ikke finn ut navnet hennes og spør henne via Facebook. Om du spør henne over Facebook er sjangsen for at hun sier ja mye mindre vil jeg tro. Jenter som har profiler på nettsamfunn blir som regel kontaktet av gutter daglig.

Hmm... It worked for me.

Historien:

Jeg jobbet på Mix, det var sommer, og det kom stadigvekk ei søt jente inn og hele tiden skulle kjøpe Shaveice (Måtte den isen brenne i Helvete) som trakk min oppmerksomhet.

Etter litt leting på Facebook fant jeg jenta, og la henne til. Og begynte å snakke med henne. Vi utvekslet nummer, og en dag etter jobb rakk jeg ikke siste bussen min hjem pga. henne. Da sov jeg over hos henne... And you know the rest of the story. (Kan nevne at vennina lå i samme seng og prøvde å sove :ph34r:)

Lenke til kommentar

Pene jenter som jobber i butikker blir sjekket opp daglig, spørs om det er beste veien å gå frem. Og at hun smiler og er hyggelig er jobben hennes så ville ikke lagt så fryktelig mye i det.

Men du kan jo alltids prøve å komme i prat med henne for å finne ut litt mer.

Tja, det er en påstand , om den stemmer er jeg faktisk ikke så sikker på.

Jeg har jobbet en del sammen med kassepersonalet i Pirbadet når jeg har kursene i babysvømming der , pene unge kvinner og selv om det sikkert er mange gutter som har lyst til å ha en prat og mye mer med dem så er det ikke alltid tid for det og SVÆRT få tør å si noe i det hele tatt.

Derfor tror jeg nok at det beste faktisk er bare å få til en prat når man ser det er rolig og si det som det er, at du synnes hun er trivelig og lurer på om hun er åpen for å bli bedre kjent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...