johome Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Jeg vurderer å kjøpe videoredigerinsprogramm, og har hørt at Sony Vegas er lett å komme igang for nybegynnere. Er denne versjonen bra nok ? Er det mulig å redigere en film , slik at hastigheten økes med 20 og evt. 30 % ? Jeg vil at det som er viktig , skal vises slik det er , og resten med økende hastighet. Endret 9. juni 2011 av johome Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Sony Vegas er bra og kan gjøre det meste. Den du linker til er versjon 10, men Sony har nå lansert versjon 11. Lenke til kommentar
johome Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg klarer ikke å finne versjon 11 i norske nettbutikker. Og du er sikker på at man kan velge hvor mange prosent over vanlig hastighet man velge ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Prisforskjellen er jo ekstrem fra versjon 10 til 11. http://www.sonycreativesoftware.com/buy/moviestudiopp Men ja er sikker på at den skal klare å spille av filmen raskere. Lenke til kommentar
johome Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Prisforskjellen var jo altfor stor. Nekter å tro på at det er så store forskjeller melom versjon 10 og 11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå