Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Legge hun til eller sender en melding?

Anbefalte innlegg

Halla! Har møtt en jente gjennom en kiosk par ganger og kjøpt meg kaffe og slik i skoletiden. Fikk et sånt stempel på et kort, og hver femte stempel så får du en gratis kaffe eller noe sånt. Men hun stemplet ikke, hun skrev navnet sitt, både navn og etternavn. Dette skjedde for noen måneder siden, men jeg tror hun har nå sluttet siden jeg aldri se henne igjen.

Så jeg fant henne på Facebook gjennom deal kortet, og har lyst å hooke hun opp, men vet ikke hva som er lurest... Tenkte å sende en melding, men vet ikke hva jeg skal si.

Hva mener dere?

Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DET hintet der, er ikke noe vanskelig å forstå. :wallbash: Hun visste hun kom til å slutte å jobbe i kiosken, og det var derfor hun skrev navnet sitt på kortet I STEDEN for å stemple.

For å si det slik, jeg hadde aldri gitt navnet mitt bort til en 'fremmed' på den måten med mindre jeg var interessert i å bli bedre kjent med vedkommende.

Endret av Frk. Snasen
  • Liker 9
Lenke til kommentar

DET hintet der, er ikke noe vanskelig å forstå. :wallbash: Hun visste hun kom til å slutte å jobbe i kiosken, og det var derfor hun skrev navnet sitt på kortet I STEDEN for å stemple.

Ikke nødvendigvis. Vi skrev navn (for- og etternavn) på kort dersom vi ikke hadde stempel tilgjengelig.

/partypooper

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis hun har åpen profil så kan du jo se om hun har vært online, og da vet du at hun har bare latt forespørselen stå. Jeg ville ihvertfall ikke sendt beklagelsesmelding, da bare viser du at du er en usikker, svak og klønete fyr adder og angrer rett etterpå.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Hei du! Jeg har hatt en opprydning i lommeboka mi og fant rabattkort med navnet ditt på, husker jeg pleide å se deg på cafe XYZ.. Nå må jeg advare om at jeg har klekket en mesterplan om å stalke deg i noen år fremover, men først og fremst lurer jeg på hvordan det står til om dagen?

(PS! Det med stalking var tull, men hadde et håp om at du ville bli bedre kjent :)

• Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg tror neppe hun la noe særlig i å skrive navnet sitt på den kupongen (Og deres videre korrespondering forsterker mistankene mine), men når sant skal sies har du egentlig ingenting å tape. Du ser hun jo aldri ellers uansett.

Hold oss oppdatert!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...