Nabaal Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Halla! Har møtt en jente gjennom en kiosk par ganger og kjøpt meg kaffe og slik i skoletiden. Fikk et sånt stempel på et kort, og hver femte stempel så får du en gratis kaffe eller noe sånt. Men hun stemplet ikke, hun skrev navnet sitt, både navn og etternavn. Dette skjedde for noen måneder siden, men jeg tror hun har nå sluttet siden jeg aldri se henne igjen. Så jeg fant henne på Facebook gjennom deal kortet, og har lyst å hooke hun opp, men vet ikke hva som er lurest... Tenkte å sende en melding, men vet ikke hva jeg skal si. Hva mener dere? Takk! Lenke til kommentar
nnys Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) DET hintet der, er ikke noe vanskelig å forstå. Hun visste hun kom til å slutte å jobbe i kiosken, og det var derfor hun skrev navnet sitt på kortet I STEDEN for å stemple. For å si det slik, jeg hadde aldri gitt navnet mitt bort til en 'fremmed' på den måten med mindre jeg var interessert i å bli bedre kjent med vedkommende. Endret 9. juni 2011 av Frk. Snasen 9 Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Så hva burde jeg gjøre? Ta kontakt gjennom facebook? Herregud jeg er så dum da hvis hun hintet =((( Lenke til kommentar
nnys Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Oh, du må lære deg å lese mellom linjene. Legg henne til, du! Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Ok har lagt hun til... Dette blir scary 0_o Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 takk forresten frk.snasen Lenke til kommentar
Special P Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Vist du ikke har sett henne på flere måneder er vel sjansen stor for at det er for seint. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 DET hintet der, er ikke noe vanskelig å forstå. Hun visste hun kom til å slutte å jobbe i kiosken, og det var derfor hun skrev navnet sitt på kortet I STEDEN for å stemple. Ikke nødvendigvis. Vi skrev navn (for- og etternavn) på kort dersom vi ikke hadde stempel tilgjengelig. /partypooper 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Som bazukh skrev, det er "vanlig" dersom man ikke har stempel å skrive navnet sitt. Tror nok det er det som er tilfellet her. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nei nei nei det der er garantert et triks for at ho skal få 5000 venner på facebook og ho gjør det til alle, I PROMISE. Legg ho til/send melding w/e Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Aww... Vel jeg håper det other way around. Hun har ennå ikke akseptert meg, så jeg lurer på om jeg ska sende en melding og si ifra hvorfor og hvem jeg er? What ya'll think? Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Noen? Skal jeg sende hun et beskjed og beklage for at eg la hun til uten å si ifra? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvorfor ventet du så lenge? Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Fordi jeg er usikker. Har aldri hatt en kjæreste og er sykt elendig med det.=/ Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hvis hun har åpen profil så kan du jo se om hun har vært online, og da vet du at hun har bare latt forespørselen stå. Jeg ville ihvertfall ikke sendt beklagelsesmelding, da bare viser du at du er en usikker, svak og klønete fyr adder og angrer rett etterpå. 5 Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 True that.. Spurte hun et spørsmål da, og hun svarte med "Ja, hvem er du?".. Men hun har ikke akseptert meg ennå, men hun svarte ihvertfall da. Håper dette går bra. 0_o Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hei du! Jeg har hatt en opprydning i lommeboka mi og fant rabattkort med navnet ditt på, husker jeg pleide å se deg på cafe XYZ.. Nå må jeg advare om at jeg har klekket en mesterplan om å stalke deg i noen år fremover, men først og fremst lurer jeg på hvordan det står til om dagen? (PS! Det med stalking var tull, men hadde et håp om at du ville bli bedre kjent 7 Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Nice Avatar ++ til deg, men må nok si at jeg har allerede forklart meg til hun. Det eneste er å vente på svar tilbake, men setter stor pris på det! Lenke til kommentar
fluff Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg tror neppe hun la noe særlig i å skrive navnet sitt på den kupongen (Og deres videre korrespondering forsterker mistankene mine), men når sant skal sies har du egentlig ingenting å tape. Du ser hun jo aldri ellers uansett. Hold oss oppdatert! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå