Gå til innhold

Grensen for antall tegn i signatur er for liten


Anbefalte innlegg

Skal ikke se bort i fra at vi kansje får en knapp som heter pc specs med tiden. :wink:

Glimrende! Det vil nok spare mye plass på sidene og frigjøre en del ytelse på forum-serveren.

 

PS. En annen idè kan jo være å sette signatur til "av som standard" for alle brukere og la folk trykke knappen "bruk signatur" for hver gang de trenger å bruke den.

 

Av som standard? Jeg har min på som standard og det er jo bare og klikke for og få den av.

Men PC specs ting er fint ja. Men signaturene bør kunne ha mer plass til linker og slike ting. Signaturen min er jo rimelig full, selvom den ikke er noe lang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av som standard? Jeg har min på som standard og det er jo bare og klikke for og få den av.

Men PC specs ting er fint ja. Men signaturene bør kunne ha mer plass til linker og slike ting. Signaturen min er jo rimelig full, selvom den ikke er noe lang.

Jepp, av som standard. Hva var f.eks vitsen med å vise signaturen din i den forrige posten? Den var totalt irrelevant for denne tråden og kunne godt vært utelatt. Dette er jo et godt eksempel på når man bruker signatur i utide, og grunnen til at jeg ønsker den av som standard.

 

Signaturen din kunne f.eks vært plassert i profilen din eller på knappene "WWW" og "PC specs". Eller du kunne ha trykket "ta med signatur" hvis den hadde relevans for tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...