Gå til innhold

Grensen for antall tegn i signatur er for liten


Anbefalte innlegg

Har man endel kode og kanskje en url eller to i siggen sin, blir grensen fort for liten, selv om "det ferdige produktet" ikke er store saken. Det er størrelsen som teller, ikke antall tegn som er brukt for å lage den!

 

Men en grense på to-tre linjer på signaturen bør det absolutt være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antall tegn teller også for de som har modem og isdn.

 

Basert på enkelte av signaturene jeg har sett så hadde jeg personlig foretrukket færre tegn/linjer og begrensninger på bruk av farger (maks 2-3 forskjellige). Jeg ville synest at det var mer oversiktlig da, enn hos de som må ramseopp utstyret sitt med ulik farge for hver linje. :wink:

 

PS. Har NextGenTel, så datamengden i signaturen gjør meg ingen ting, muligens for de stakkarene med 1Gb/pr mnd.

Lenke til kommentar

Jeg spør admin nok en gang:

 

Hvorfor kan dere ikke legge til et custom felt i profilen, som dere kaller for PC specs, hvor brukerne kan legge inn all mulig info de vil om PC-en sin?

 

Så slipper vi som ikke er interessert i å se PC-specs i totalt uvesentlige sammenhenger, at dette tar opp masse plass.

 

Jeg foretrekker å klikke på profilene å se specs hvis jeg lurer, før å se specs i hvert eneste innlegg personen skriver, selv om det er totalt irrelevant.

 

Bare et forslag, siden personene som var enig i denne tråden sikkert har tenkt å bruke den ekstra plassen han ønsker å få, på å skrive enda mer specs...

Lenke til kommentar
Jeg spør admin nok en gang:

 

Hvorfor kan dere ikke legge til et custom felt i profilen, som dere kaller for PC specs, hvor brukerne kan legge inn all mulig info de vil om PC-en sin?

 

Hardware-delen av forumet er en forholdsvis liten del, og for andre brukere er et slikt "hardware-specs"-felt mer forvirrende enn nyttig. En slik implementasjon bør være gjennomtenkt, og bør ikke gå i veien for fremtidige oppgraderinger av forumet.

 

Har ikke tid til å se på dette selv på en god stund iallefall.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Jeg spør admin nok en gang:

 

Hvorfor kan dere ikke legge til et custom felt i profilen, som dere kaller for PC specs, hvor brukerne kan legge inn all mulig info de vil om PC-en sin?

 

Hardware-delen av forumet er en forholdsvis liten del, og for andre brukere er et slikt "hardware-specs"-felt mer forvirrende enn nyttig.

 

Den skjønte jeg ikke helt... Hvordan kan et slikt felt være forvirrende?

 

Jeg vil tro det er flere som har bruk for et PC specs felt, enn

"Yahoo Messenger" og "AIM Adresse"

 

Er hardware delen en forholdsvis liten del?

Så vidt jeg skjønner er det kun amobil.no og akamera.no kategoriene, hvor "datamaskin spesifikasjon" ville være totalt irrelevant. Det er jo i hovedsak PC/data hw.no nettverket dreier seg om?

Lenke til kommentar
Skal ikke se bort i fra at vi kansje får en knapp som heter pc specs med tiden. :wink:

Glimrende! Det vil nok spare mye plass på sidene og frigjøre en del ytelse på forum-serveren.

 

PS. En annen idè kan jo være å sette signatur til "av som standard" for alle brukere og la folk trykke knappen "bruk signatur" for hver gang de trenger å bruke den.

Lenke til kommentar
Er hardware delen en forholdsvis liten del?

Så vidt jeg skjønner er det kun amobil.no og akamera.no kategoriene, hvor "datamaskin spesifikasjon" ville være totalt irrelevant. Det er jo i hovedsak PC/data hw.no nettverket dreier seg om?

Man kan jo lage en "PC specs" knapp likevel. Og en "min mobil"-tast, og "mitt kamera" osv. Det er jo som med de andre knappene: Kun de man har spesifisert dukker opp. Dvs. at en som kun er interresert i kameraer ikke får noen "min PC" knapp og "min mobil" knapp under sine meldinger, men kun "mitt kamera" knappen.

Lenke til kommentar
Jeg spør admin nok en gang:

 

Hvorfor kan dere ikke legge til et custom felt i profilen, som dere kaller for PC specs, hvor brukerne kan legge inn all mulig info de vil om PC-en sin?

 

Hardware-delen av forumet er en forholdsvis liten del, og for andre brukere er et slikt "hardware-specs"-felt mer forvirrende enn nyttig.

 

Den skjønte jeg ikke helt... Hvordan kan et slikt felt være forvirrende?

 

Jeg vil tro det er flere som har bruk for et PC specs felt, enn

"Yahoo Messenger" og "AIM Adresse"

 

Er hardware delen en forholdsvis liten del?

Så vidt jeg skjønner er det kun amobil.no og akamera.no kategoriene, hvor "datamaskin spesifikasjon" ville være totalt irrelevant. Det er jo i hovedsak PC/data hw.no nettverket dreier seg om?

 

agree -> :yes: <- agree

 

Pluss evt. Tull.no da... :wink:

 

Skal ikke se bort i fra at vi kansje får en knapp som heter pc specs med tiden. :wink:

 

sounds good to me -> :D <- very good

Lenke til kommentar
Skal ikke se bort i fra at vi kansje får en knapp som heter pc specs med tiden. :wink:

Det ville vært fint ja. Er greit å ha specs synlig for andre, så slipper man å ramse dem opp hele tiden. Og er også irriterende med folk som ikke har specs i siggen, og spør hw-spørsmål, og folk må skrive en post med "hvilket hovedkort har du?" eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...