BAT Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har hatt 380W utgaven av Seasonic S12-II og jeg sitter med samme inntrykket. Det er ikke mulig å høre denne. Oppsettet ellers var med et Antec NSK 2480, Noctua 120mm kabinettvifter og og en Scythe Shuriken CPU kjøler. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har 550 Watt utgaven av S-II. Kjøpte til gi bort pris da Komplett sluttet med Seasonic - 395,- kr. Samme erfaring her - den er stille. Hadde den i HTPC, dog er den byttet ut med Corsair HX450 senere. Seasonic bråker minst av de to. Og det var ikke så vankelig å bli kvitt kablene i mitt Silverstone kabinett. Dog ville jeg til en HTPC i dag vurdere en Seasonic X-400. Selv om den koster rundt 1 000 kr. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Siden det ikke står opplyst om det noe sted, så regner jeg med at denne ikke er modulær? Lefler med tanken om å bygge meg en HTPC, men synes det er vanskelig å finne en passende PSU. Skulle gjerne hatt noe stillegående/lydløst på 4-500W til en overkommelig pris (<700kr), og aller helst en modulær. Den tidligere nevnte OCZ ModExtreme 500W er veldig bra, stillegående og modulær. Koster snaue 500 kr... Min soleklare anbefaling til PSU for de som ikke har ekstreme behov. Lenke til kommentar
Snoop Dogg Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 OCZ ModXStream Pro 700W til 600kr ? :o Best value ? Bestilte det her om dagen Lenke til kommentar
Stream Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kjøpte meg Corsair AX850W i begynnelsen av mai måned. I dag har jeg sendt den tilbake. Ser ut som om en del av innmaten inni den har smeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå