Reb-st Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Klara liksom inte helt att bestämma mig... Alla 3 har sina fördelar. Blir mycket surfing, bilder, musik, sociala medier, e-post, tlf, sms etc. Batteritiden inte så viktigt men helt klart ett plus. Vad ville du valt? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 JEG ville valgt Desire S! Lenke til kommentar
Reb-st Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 JEG ville valgt Desire S! För att... Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Helt RÅ allroundtelefon! Lenke til kommentar
Reb-st Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Samsung galaxy s2? HTC Desire HD, LG 2x eller Desire S var min fråga. Varför blanda in ett alternativ som inte jag ens tänker på? Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Samsung Galaxy S II er den beste telefonen nå. Av de tre ville jeg gått for LG'en fordi den er raskere og har bedre kamera. Har ingen personlig erfaring med LG telefoner, men i tester mellom HD og X2, seirer stort sett Optimus X2. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Samsung galaxy s2? HTC Desire HD, LG 2x eller Desire S var min fråga. Varför blanda in ett alternativ som inte jag ens tänker på? lurte vel på hvorfor du ikke tenker på den da det er en enda bedre tlf til omtrent samme pris:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå