AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hei, jeg er en 17år gammel gutt som fortsatt er jomfru, jeg begynner å bli veldig frustrert. Skal på fest i morgen, og tenkte jeg skulle prøve å få meg noe da. Noen som har noen tips og gi meg? Og ja, jeg er serriøs. Postet av anonym: 9165093ed99f90c96df956a685240ffc 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Gå for den mest drita jenta. Husk at du også må være full! 9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Hehe, takk for tipset, men føler det blir litt feil. Postet av anonym: 9165093ed99f90c96df956a685240ffc Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Slapp heller av, det er bedre å ta det som det kommer. Får du et ligg, fint, hvis ikke, vel nei. Det er ikke noe unormalt å være 17 år og jomfru... Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) - Endret 7. august 2013 av Gretcheen Lenke til kommentar
Fuglejenta Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Å gå etter noe som er fulle er lurt. Men det er jo greit hvis hun ikke er helt blåst. Så mellomting er tingen! Vil ikke ha en jente som føler seg brukt og voldtatt i ettertid Eskaler flørtinga fort. De vanlige tingene: Blikk vis at du liker henne Kroppskontakt og vis at du har en personlighet ikke mas Så kanskje ta henne i handa eller noe sånt ufarlig og liksom føre henne med deg? Men jeg tror nok ikke du kan regne med å ha sex sånn uten videre. Det er ikke så greit for gutter på det viset. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Takk for svar Postet av anonym: 9165093ed99f90c96df956a685240ffc Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 ta og spør en skummel mann på gata etter partydop, putt det i drinken til den første blonde dumme dama du ser. sei at ho skal være med ut en tur vent 15 sekund du har hele natten på deg. 7 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det er som regel de mer løse jentene som ligger med forskjellige gutter hver gang. Lykke til. Og husk kondom! 3 Lenke til kommentar
HeleneK Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hehe, takk for tipset, men føler det blir litt feil. Postet av anonym: 9165093ed99f90c96df956a685240ffc Du føler det blir "feil" om hun er full? Vel; er det ikke feil å ligge med ei random jente på en fest også, da? Jeg vil si det er like "feil". Men ja; gjør som du vil. Om du absolutt skal ha deg noe, får du gå etter noen som er ute etter det samme. Det er som regel de mer løse jentene som ligger med forskjellige gutter hver gang. Lykke til. Strengt tatt er det mer "feil" og ligge med en full random, en bare en random, fordi den fulle gjerne ikke har så bra dømmekraft eller tenker særlig langt. Uansett, first time i fylla fordi du var desperat? Kanskje ikke det de fleste jenter like og høre fra kjæresten sin hvis du har tenkt til og ha deg noen i fremtiden Bare et tips! 2 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hehe, takk for tipset, men føler det blir litt feil. Postet av anonym: 9165093ed99f90c96df956a685240ffc Du føler det blir "feil" om hun er full? Vel; er det ikke feil å ligge med ei random jente på en fest også, da? Jeg vil si det er like "feil". Men ja; gjør som du vil. Om du absolutt skal ha deg noe, får du gå etter noen som er ute etter det samme. Det er som regel de mer løse jentene som ligger med forskjellige gutter hver gang. Lykke til. Strengt tatt er det mer "feil" og ligge med en full random, en bare en random, fordi den fulle gjerne ikke har så bra dømmekraft eller tenker særlig langt. Uansett, first time i fylla fordi du var desperat? Kanskje ikke det de fleste jenter like og høre fra kjæresten sin hvis du har tenkt til og ha deg noen i fremtiden Bare et tips! Det bare MÅTTE komme ei kjerring og skrive noe sånt... De fleste jenter høvler som prostituerte i ung alder. Så hva med at jenter generelt feier sin egen dør først ? Ta tak i den billigste (og passe fine) jenta du finner på festen. Avhengig av hvor løs ho er kan det være en fordel å passe litt på henne, så ikke noen av de andre gutta etterlater seg diverse væsker i enten munn eller mus. Det er ganske viktig å debutere i relativt ung alder (17- 18 år). Det er mange som mener at "det er helt normalt at gutter over 20 er jomfruer, alle er forskjellige" etc, men helt ærlig er kanskje ikke det de fleste jenter like og høre fra kjæresten sin hvis du har tenkt til og ha deg noen i fremtiden Bare et tips!. Kjør på, husk beskyttelse (ikke stol på hora hvis hun sier hun går på pille etc) og høvl på som bare faen! Kjører du på i et tempo (forutsatt at du ikke starter for tidlig) blir det en braksuksess, ettersom de fleste jenter liker litt tempo. Du kommer uansett ikke til å komme for fort siden du er full... Ikke bli overasket hvis utmattelse kommer før svømmerne... Om det er en fellesmadrass du drasser med deg, så er det uansett greit å gjøre en innsats. Ikke fordi du absolutt skal bli kjæreste, men fordi du kanskje får deg en pulevenn. I tillegg snakker jenter, og rykter går. Så er en fordel hvis du blir ansett som god i senga. 3 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Strengt tatt er det mer "feil" og ligge med en full random, en bare en random, fordi den fulle gjerne ikke har så bra dømmekraft eller tenker særlig langt. Uansett, first time i fylla fordi du var desperat? Kanskje ikke det de fleste jenter like og høre fra kjæresten sin hvis du har tenkt til og ha deg noen i fremtiden Bare et tips! Det bare MÅTTE komme ei kjerring og skrive noe sånt... De fleste jenter høvler som prostituerte i ung alder. Så hva med at jenter generelt feier sin egen dør først ? Jeg feiler i å se at HeleneK sitt innlegg sier at å høvle rundt er feil. Jeg ser derimot at hun kommenterer at en fremtidig kjæreste neppe liker at første gang var ren desperasjon i fylla. Noe jeg må si meg enig i. Tilfeldig i fylla, kjør på, men desperat lyser, vel, desperat. Desperat etter å miste jomfrudommen sier ofte sitt om selvtilliten, og noe selvtillit bør en partner ha. Fortid teller. Greit å ha gjort feil, men blir for dumt å planlegge dem. Endret 17. juni 2011 av Nie 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Er ikke noe mer feil å høvle over en som er drita, enn en som ikke er det. Hun valgte selv å bli full, og om konsekvensene av det er at hun får dårlig dømmekraft, ja da får hun ta den. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 men og pule drit fulle damer er bare 0.5 poeng av 1 der eg bur ;<<<<< gå for ei som klarer og sei navne sitt, og du får et heilt poeng 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Er det ikke skummelt å pule fulle damer på en fest da? Plutselig kan du få en voldtektsanklage mot deg :-/ Postet av anonym: 66a8b5e826aaab3aa82c156ad0054e2a Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Du virker som en oppegående type, Prim. 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 eg e en kjempekar som lever av og trolle idioter 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg