Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fest i morgen, prøve å få et ligg.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å gå etter noe som er fulle er lurt.

Men det er jo greit hvis hun ikke er helt blåst.

Så mellomting er tingen!

Vil ikke ha en jente som føler seg brukt og voldtatt i ettertid :)

Eskaler flørtinga fort.

De vanlige tingene:

Blikk

vis at du liker henne

Kroppskontakt

og vis at du har en personlighet

ikke mas

Så kanskje ta henne i handa eller noe sånt ufarlig og liksom føre henne med deg?

Men jeg tror nok ikke du kan regne med å ha sex sånn uten videre.

Det er ikke så greit for gutter på det viset.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe, takk for tipset, men føler det blir litt feil.

Postet av anonym: 9165093ed99f90c96df956a685240ffc

Du føler det blir "feil" om hun er full? Vel; er det ikke feil å ligge med ei random jente på en fest også, da? Jeg vil si det er like "feil". Men ja; gjør som du vil. Om du absolutt skal ha deg noe, får du gå etter noen som er ute etter det samme. Det er som regel de mer løse jentene som ligger med forskjellige gutter hver gang. Lykke til.

Strengt tatt er det mer "feil" og ligge med en full random, en bare en random, fordi den fulle gjerne ikke har så bra dømmekraft eller tenker særlig langt. Uansett, first time i fylla fordi du var desperat? Kanskje ikke det de fleste jenter like og høre fra kjæresten sin hvis du har tenkt til og ha deg noen i fremtiden ;) Bare et tips!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, takk for tipset, men føler det blir litt feil.

Postet av anonym: 9165093ed99f90c96df956a685240ffc

Du føler det blir "feil" om hun er full? Vel; er det ikke feil å ligge med ei random jente på en fest også, da? Jeg vil si det er like "feil". Men ja; gjør som du vil. Om du absolutt skal ha deg noe, får du gå etter noen som er ute etter det samme. Det er som regel de mer løse jentene som ligger med forskjellige gutter hver gang. Lykke til.

Strengt tatt er det mer "feil" og ligge med en full random, en bare en random, fordi den fulle gjerne ikke har så bra dømmekraft eller tenker særlig langt. Uansett, first time i fylla fordi du var desperat? Kanskje ikke det de fleste jenter like og høre fra kjæresten sin hvis du har tenkt til og ha deg noen i fremtiden ;) Bare et tips!

Det bare MÅTTE komme ei kjerring og skrive noe sånt...

De fleste jenter høvler som prostituerte i ung alder. Så hva med at jenter generelt feier sin egen dør først ?

Ta tak i den billigste (og passe fine) jenta du finner på festen. Avhengig av hvor løs ho er kan det være en fordel å passe litt på henne, så ikke noen av de andre gutta etterlater seg diverse væsker i enten munn eller mus.

Det er ganske viktig å debutere i relativt ung alder (17- 18 år). Det er mange som mener at "det er helt normalt at gutter over 20 er jomfruer, alle er forskjellige" etc, men helt ærlig er kanskje ikke det de fleste jenter like og høre fra kjæresten sin hvis du har tenkt til og ha deg noen i fremtiden ;) Bare et tips!. Kjør på, husk beskyttelse (ikke stol på hora hvis hun sier hun går på pille etc) og høvl på som bare faen! Kjører du på i et tempo (forutsatt at du ikke starter for tidlig) blir det en braksuksess, ettersom de fleste jenter liker litt tempo. Du kommer uansett ikke til å komme for fort siden du er full... Ikke bli overasket hvis utmattelse kommer før svømmerne... Om det er en fellesmadrass du drasser med deg, så er det uansett greit å gjøre en innsats. Ikke fordi du absolutt skal bli kjæreste, men fordi du kanskje får deg en pulevenn. I tillegg snakker jenter, og rykter går. Så er en fordel hvis du blir ansett som god i senga.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det bare MÅTTE komme ei kjerring og skrive noe sånt...

De fleste jenter høvler som prostituerte i ung alder. Så hva med at jenter generelt feier sin egen dør først ?

Jeg feiler i å se at HeleneK sitt innlegg sier at å høvle rundt er feil. Jeg ser derimot at hun kommenterer at en fremtidig kjæreste neppe liker at første gang var ren desperasjon i fylla. Noe jeg må si meg enig i. Tilfeldig i fylla, kjør på, men desperat lyser, vel, desperat. Desperat etter å miste jomfrudommen sier ofte sitt om selvtilliten, og noe selvtillit bør en partner ha. Fortid teller. Greit å ha gjort feil, men blir for dumt å planlegge dem. Endret av Nie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...