vetle w Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg skal ha muntlig eksamen i norsk,om tema Helt og Antihelt. Er det noen som har gode tips til meg? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Det viktigste er at du ikke sitter oppe hele natta og pugger. Det er 48 timers forberedelsestid, altså 2 dager. Den første dagen bør du bruke på å pugge hele pensum godt, og den andre dagen for det meste på å lese over og repetere. Også må du få deg en god natts søvn. Ellers kommer du bare til å glemme alt sammen. Selv har jeg også begynt med meditasjon før viktige prøver. Jeg har vært mye stresset i det siste pga skole, kjæreste og litt sånt, så jeg har følt at det hjelper å bruke 20-30 min på å roe seg helt ned. Men det er helt opp til deg Endret 9. juni 2011 av moby_duck Lenke til kommentar
Fuocco Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ikke ha noe ark(husk ALT).Snakk om emnet, ikke bare fremfør stoffet ditt. Snakk grammatisk korrekt norsk. Det er det jeg mener er viktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå