Special P Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Meg eller TS du spør nå? Jeg er hvert fall ikke fra Trondheim, og kan ikke helt se at det skulle bety noe uansett. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Spør TS. Hvis han er fra Trondheim, i rimelig avstand fra meg, kan jeg skaffe. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Hehe, takk for tilbudet, men bor nok litt langt fra Trondheim :!: Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hoho, tilbud om kjøp av alkohol for mindreårige. Hva om du forteller hvor du er fra, så kanskje noen gidder å kjøpe for deg? Lenke til kommentar
nxo Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 WTF, finn en kar som ser litt shabby ut (joggebukse, hettegenser og volvo caps) så sier du "yo kompis, kunne du kjøpt en 6'er øl om du får 100 spenn?" 100% garantert at det funker. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) EHHHH, du er klar over at det er fult lovlig å både kjøpe og konsumere alkohol for alle uansett alder? Det er derimot ulovlig å selge eller lange til personer under 18. Politiet, vektere eller betjeninga kan likevel komme å be om legitimasjon, eventuelt kontakte foreldre, eller jage de bort fra området og holde øynene åpne for langere. Nå sier jeg ikke at det er veldig sannsynlig at politiet gjør dette fordi de har ofte viktigere saker å ta seg av, men det kan skje. Men vektere eller ansatte kan likevel gjøre det samme. Endret 10. juni 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hehe, takk for tilbudet, men bor nok litt langt fra Trondheim :!: Hvilken landsdel bor du i? Du kan bli vist bort fra området, men du kan ikke straffes for å spørre folk om å lange. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kjøp av alkohol til mindreårige er et brudd på norsk lov, så tråden stenges. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg