Gå til innhold

Skal på fest, hvor stor er sjansene for at noen gidder å kjøpe øl til meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal på fest i morgen, skulle gjerne hatt en six pack med øl, men ingen kan kjøpe til meg. Hvis jeg steller meg utenfor en butikk og spør folk om de kan kjøpe til meg, hva er sjangsen for at jeg får napp?

Når vi var 16, så hadde vi en kamerat som gikk bort til en fremmed person og spurte han om han "for 200 kroner kunne gjøre kvelden komplett for en unge". Etter at sjokket hadde lagt seg, og han ikke lenger trodde det var snakk om seksuelle tjenester så gjorde han det med glede.

Konklusjon: Du er i helt feil tråd.

Lenke til kommentar
Jeg skal på fest i morgen, skulle gjerne hatt en six pack med øl, men ingen kan kjøpe til meg. Hvis jeg steller meg utenfor en butikk og spør folk om de kan kjøpe til meg, hva er sjangsen for at jeg får napp?

Sannsynligheten er stor for at en av de du spør varsler betjeninga eller ringer selv til 02800 og gir de et tips. Jo flere du spør, jo større sannsynlighet for at en patrulje dukker opp.

Her er et tips jeg synes er moralsk forsvarlig å gi de under 18 som skal på fest og vil ha med øl: Stikk inn i en hvilken som helst dagligvarebutikk og kjøp en 6-pakk Munkholm, Freeze eller lignende. Det er øl og du kan ha det med på fest. Hvis du er flau for at det står 0% på det, sett de i en full vask med vann over natta så etikettene løsner. Du kan alltids bruke som unnskyldning at du måtte få de kald kjapt og at etikkettene dermed løsnet. (Det burde være totalt unødvendig med unnskyldning, men jeg vet jo hvor teite ungdom kan være, særlig når det er flere som råtter seg sammen). Hvis du ser noen som begynner å få nok så kan du alltids bytte en øl med de. Mange blir som regel "fulle" bare de tror de drikker alkohol, så det skulle ikke være noe problem å servere alkoholfritt bare de tror de drikker alkohol.

Endret av Simen1
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Enda så godt øl er, så er det dumt å være avhengig av det for å feste. Det er fullt mulig å hygge seg uten alkohol.

Men du har ikke tapt før du har prøvd. Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort.

Lenke til kommentar

Bare steng tråden, får heller vente 9 måneder til jeg blir 18 som alle andre. Driter i festen, blir heller hjemme og spiller Cod.

Jepp.. det er best... der kan du sniffe lim, røyke hasj og dra så mye kokain du bare orker...

Når du ikke klarer mer er det bare å fyre opp noe ecstasy og dra i gang et par ekstra runder med amfetamin for å være sikker...

Det beste av alt.. det er ingen aldersgrense.. ALLE KAN FÅ !!!

Lenke til kommentar

Bare steng tråden, får heller vente 9 måneder til jeg blir 18 som alle andre. Driter i festen, blir heller hjemme og spiller Cod.

Hvis alle andre allerdede er 18 så er det vel ikke værre enn å få en av dem til å kjøpe? :ermm:

Endret av multisync
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sannsynligheten er stor for at en av de du spør varsler betjeninga eller ringer selv til 02800 og gir de et tips. Jo flere du spør, jo større sannsynlighet for at en patrulje dukker opp.

Her er et tisp jeg synes er moralsk forsvarlig å gi de under 18 som skal på fest og vil ha med øl: Stikk inn i en hvilken som helst dagligvarebutikk og kjøp en 6-pakk Munkholm, Freeze eller lignende. Det er øl og du kan ha det med på fest. Hvis du er flau for at det står 0% på det, sett de i en full vask med vann over natta så etikettene løsner. Du kan alltids bruke som unnskyldning at du måtte få de kald kjapt og at etikkettene dermed løsnet. (Det burde være totalt unødvendig med unnskyldning, men jeg vet jo hvor teite ungdom kan være, særlig når det er flere som råtter seg sammen). Hvis du ser noen som begynner å få nok så kan du alltids bytte en øl med de. Mange blir som regel "fulle" bare de tror de drikker alkohol, så det skulle ikke være noe problem å servere alkoholfritt bare de tror de drikker alkohol.

EHHHH, du er klar over at det er fult lovlig å både kjøpe og konsumere alkohol for alle uansett alder?

Det er derimot ulovlig å selge eller lange til personer under 18.

Lenke til kommentar

Ikke ifølge spotify reklamen :!:

Hvis alle andre allerdede er 18 så er det vel ikke værre enn å få en av dem til å kjøpe? :ermm:

Jeg var sarkastisk;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...