Majjan Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Alt om vårt møte med Sonys nye høyteknologiske leketøy. Sniktitt: Vi har prøvd PlayStation Vita Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Mister ikke slike produkter mer og mer livets rett med tanke på at dagens mobiler sakte men sikkert er en fullgod spillkonsoll? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Skjønner hva du mener, men hvor får man kjøpt f.eks. Need for Speed til mobilen? Så lenge folk vil ha en god spillopplevelse uten å være avhengig av å sitte hjemme så er det vel et marked for det. Eneste man får til mobilen er jo Angry Birds osv. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Skjønner hva du mener, men hvor får man kjøpt f.eks. Need for Speed til mobilen? Så lenge folk vil ha en god spillopplevelse uten å være avhengig av å sitte hjemme så er det vel et marked for det. Eneste man får til mobilen er jo Angry Birds osv. Hallo... det er et hav av spill til mobilen som er MYE mer avansert enn Angry birds da.... Et lite knippe http://www.youtube.com/watch?v=9S3akZBJkao Slike dingser som dette kan godt konkurrere om de blir billige, men med tanke på hvor kraftige dualcore mobber har blitt nå så er det kun et spørsmål om tid før vi kan kjøre tilnærmet hva som helst rett på mobilen. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Lansering er ventet senest mars 2012.Skulle ikke denne komme til jul da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ok, det er ikke Angry Birds, men jeg tror likevel de fleste foretrekker "skikkelige" spill og en mer avansert håndkonsoll med dedikerte knapper. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Ok, det er ikke Angry Birds, men jeg tror likevel de fleste foretrekker "skikkelige" spill og en mer avansert håndkonsoll med dedikerte knapper. det er jeg helt enig i ja, men så er spørsmålet om denne kundegruppen da er interessert i å betale X antall kroner for en slik gadget når de likevel har en X-box/PS3 el. hjemme?? De som vil ha "skikkelige" spill er vel kanskje den største kundegruppen på småkonsoll som dette i første omgang kanskje? Jeg tror selvsagt pris har mye å si her, for mobiler i dette segmentet koster jo kjapt 5k og det er jo noe i overkant liksom.. Endret 9. juni 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Skuffa over at den ikke er en telefon også. Kanskje man kan få til noe med et headset og 3g utgaven??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg