Viftestyreren Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hallo! Jeg hadde et lite uhell med harddisken min da strømmen gikk grunnet torden. Problemet er at harddisken klarer å lese sys32 filene frem til " windows 7" logoen før oppstart. Så nå sitter jeg i en ganske fin krise, alt av dokumenter, skolearbeid, bilder etc er nå umulig å få tak i da harddisken begynner å henge seg opp etter WIN7 " loading " . Den lager på en måte en tikke lyd hvert 2,3de sekund. Er det noen måte å redde dette på ? da ville jeg blitt evig takknemmelig om noen kunne hjulpet meg her. Jeg installerte WIN7 på en annen harddisk for da å prøve å gjøre den ødelagte harddisken til slave for kanskje prøve å komme inn. Men det var bare å droppe. Håper på tilbake svar fra noen glupinger der ute! Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Seagate harddisk? Da finnes det en FW oppdatering somkanskje kan løse problemet. Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Er desverre en 400gb Samsung S-ATA disk. Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 sleng inn linux mint på en minne brikke, boote fra den og hent ut evt info Hvis det er det du er på jakt etter Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hmm, da prøver jeg Linux Mint 11. Fungerer ikke dette går jeg for ubuntu. Gir oppdateringer om åssen saken så fort jeg veit noe mer. Endret 9. juni 2011 av Viftestyreren Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Ubuntu funka greit, fikk starta harddisken å fikk ut filene.. så nå er alt i boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå