pesekatt Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hei, har googla emnetittelen på engelsk men siden lovene er forskjellige frå land til land vil eg få sikkerhet med å stille spørsmålet her. Det har seg slikt at eg er plaga av at nokre av spela mine som eg har kjøpt digitalt krever at eg og installerer noko plagsomt DRM manager opplegg, og det frister sterkt å piratnedlaste dei for å sleppe unna dette. I tillegg har eg to DVDar som eg kjøpte på ei utenlandsk side som har vist seg å høyra til ein annan region eller noko, slikt at dei er ubrukelige på norsk dvd-spelarar. Altså lurer eg på om det er ulovleg å nedlaste kopiar av varer du allereie eig. Har hørt ein del om folk som får bøter/truslar om saksmål i posten etter dei har brukt torrentsider, sjølv om eg ikkje veit om det er tilfelle i Norge. Vis eg blir "tatt" for å piratnedlaste på ein eller annan måte, har det at eg faktisk eig varen eg nedlaste noko å seie for skulda mi? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 For å svare på tittelen: Ja. Du eier ikke "spillet" i generell forstand, du eier den kopien du har kjøpt. At du ikke liker vilkårene for bruken av spillet er noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå