els09 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Har nettop kjøpt meg pc etter anbefalinger her fra forumet: Asus Z68 pro NZXT Phantom Corsair GS600w Corsair xms3 8gb ram intel I5 2500 k osz vertex 2 ssd Har prøvd og bruke flere skjermer, har prøvd og koble vga kabel fra hovedkortet også, men inget signal. Hva kan være defekt her? Maskinen starter alle vifter går alt fungerer fint! Men no signal! Lenke til kommentar
wdal Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Så alt fungerer, men intet bilde på skjermen? Sjekket at vifta går på skjermkortet? evt har skjermkortet nok strøm? Lenke til kommentar
els09 Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Så alt fungerer, men intet bilde på skjermen? Sjekket at vifta går på skjermkortet? evt har skjermkortet nok strøm? ja vifta går på skjermkortet, og ja alle strømkabler er i Lenke til kommentar
GeneralSNU Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Sjekket at minnebrikkene dine sitter ordentlig? Evt prøv å start med bare 1 brikke Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg tipper at enten har du montert noe feil, eller glemt å koble på alle strømkabler eller annet. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg tipper du har glemt 8pins strøm til cpu, koblingen skal være opp til venstre på hk, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå